فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر گل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 30 September 2019
دستگیری سارق منزل و کشف ۵ فقره سرقت در همدان، کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر در فامنین، کشف سیگار قاچاق در اسدآباد و دستگیری ۲ سارق در تویسرکان عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش مهر، رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارق منزل و کشف ۵ فقره سرقت منزل و موتورسیکلت در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان و در ایام پایانی هفته بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، سارق از ضعف درب‌های شیشه‌ای ورودی ساختمان‌ها استفاده و با شکستن آنان وارد منازل شده و به صورت انفرادی اقدام به سرقت اموالی از قبیل: تلویزیون و طلاجات می‌کند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و رصد مجرمان حرفه ای، محل اختفاء یکی از سارقان در یکی از باغات روستای منتهی به استان شناسایی و نامبرده در یک عملیات از پیش تعیین شده به همراه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۴ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت موتورسیکلت به صورت انفرادی اعتراف کرد و در خاتمه رسیدگی به پرونده، شاکیان شناسایی و متهم با قراره صادره مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر گل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان فامنین با اقدامات اطلاعاتی یکی از فروشندگان مواد مخدر را در یکی از روستا‌های شهرستان فامنین شناسایی کردند.

وی افزود: ضمن هماهنگی قضائی و در بازرسی از منزل این فرد، ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر "گل" کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف سیگار قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال سیگار قاچاق از طریق محور اصلی شهرستان از سمت استان‌های غربی به مرکز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع، ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات شهرستان در محور کنگاور به اسدآباد به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند.

وی ادامه داد: خودرو مورد نظر که یک دستگاه سمند بود شناسایی و متوقف شد و در بازرسی از آن ۲۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری ۲ سارق منزل توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تویسرکان بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی و با پایش تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل‌های سرقت، ۲ سارق در این خصوص شناسایی شدند که در تحقیقات بعدی مشخص شد، هر ۲ نفر به اتهام سرقت منزل توسط ماموران پلیس آگاهی مرکز استان دستگیر و روانه زندان شده اند.

سرهنگ معصومی بیان کرد: با اخذ نیابت قضائی، متهمان به پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان منتقل و در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۶ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار