به همت کمیته امداد صورت گرفت؛
امسال بانوان مددجوی کمیته امداد 76 درصد از سهم طرح های اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۷۸۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 30 September 2019

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: در پنج ماهه امسال هزارو 348 طرح اشتغال برای مددجویان این نهاد راه اندازی شده که بانوان مددجو با هزارو 18 سهم اشتغال   76 درصد از این میزان شغل ایجاد شده را شامل می شوند.

محمدرضا متین پور میزان وام پرداختی به این طرح‌ها را بیش از 272 میلیارد و 770 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و صندوق امداد ولایت پرداخت‌شده است.

وی اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان را در حوزه‌های حمل‌ونقل، خدمات، دامپروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، تولیدی، فرش و گلیم برشمرد و گفت: عمده طرح‌های اجراشده در پنج‌ماهه امسال به ترتیب در حوزه خدمات با 832 و دامپروری با 451 طرح است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان همچنین گفت: مددجویانی که درآمد طرح‌های اشتغال آن‌ها به حداقل حقوق وزارت کار برسد از چرخه دریافت مستمری خارج می‌شوند اما در صورت تمایل از دیگر خدمات این نهاد همچون بیمه درمانی و کمک‌های موردی بهره‌مند می‌شوند.

بیش از 90 هزار مددجو زیر پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار