مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با بیان اینکه عدم نصب کارت‌خوان در مطب‌های پزشکان «نوعی فرار مالیاتی» محسوب می‌شود، افزود: آن دسته از پزشکان که به نصب دستگاه کارت‌خوان اقدام نکنند، جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۷۸۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 30 September 2019

ناصر هاشمی :ضمن اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی کشور هنوز آمار تعداد پزشکان استان فارس را که دستگاه کارت‌خوان در مطب خود نصب کرده‌اند، اعلام نکرده است، افزود: پزشکان فارس در کشور پیشتاز هستند و ما اعتقاد داریم که تعداد پزشکان استان فارس که برای دریافت کارت‌خوان ثبت‌نام کرده‌اند، باید بیشتر از 30 درصد باشد.

هاشمی با بیان اینکه این دسته از پزشکان مشمول ماده 274 (کتمان درآمد) هستند، خاطرنشان کرد: استفاده از کارت‌خوان به نام دیگران یا شماره‌حساب دیگران نیز نوعی «تخلف مالیاتی» محسوب می‌شود و کمیسیون نظارت سازمان امور مالیاتی این موارد را در نظر می‌گیرد.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان فارس عدم نصب دستگاه کارت‌خوان، برای پزشکان «جرائم سنگین مالیاتی غیر قابل بخشودگی» به همراه خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که «پزشکان فارغ از قانون و مقررات، به عنوان یک اقدام در راستای شفاف‌سازی اقدام به نصب دستگاه کارت‌خوان در مطب‌های خود کنند تا ما نیز از باب جرائم سنگین قانونی شرمنده آن‌ها نشویم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار