سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام:
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از استقرار چهار ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 01 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ اقبال اسماعیلی گفت: هدف از ساخت و احداث این ایستگاه ها، نزدیکی پرسنل آتش نشان شرکت و کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و نیز ارتقاء ایمنی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: با تلاش های مجموعه این شرکت و در راستای افزایش ایمنی واحدهای تولیدی، ایستگاه های آتش نشانی با مجهز شدن به این خودروها آماده امدادرسانی به واحدهای تولیدی هستند.

اسماعیلی یادآور شد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۲ حریق در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ایلام رخ داد که توسط نیروهای آتش نشان شرکت شهرک های صنعتی استان اطفاء شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی ایلام، ایوان، دهلران و ناحیه صنعتی شباب مجهز به ایستگاه و ماشین آتش نشانی هستند، تصریح کرد: احداث و تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی و خرید یک دستگاه خودرو آتش نشانی از برنامه های این شرکت در سال ۹۹ است.

به گفته اسماعیلی در استان ایلام ۱۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که بسترهای لازم از جمله تامین زمین مورد نیاز و انجام خدمات عمومی شامل آب‌، برق، گاز، تلفن و زیرساخت های دیگر در آنها مهیا ‌و زمینه برای فعالیت، اشتغال و تولید صنایع در استان فراهم شده است.

۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان ایلام وجود دارد که از این تعداد، ۱۱ شهرک تاکنون به بهره برداری رسیده است.

در مجموع ۵۵۰ پروانه بهره برداری صنعتی در ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان ایلام صادر شده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار