معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از پلمب دو استخر در اهواز به دلیل عدم توجه به قوانین خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 01 October 2019

ابراهیم نصیری با بیان این‌که در سال جاری از 300 باشگاه و استخر در اهواز بازدید داشته‌ایم، اظهارکرد: علی‌رغم تذکرات مکرر به استخرهای اهواز توسط هیات‌های نجات‌غریق و شنای اهواز بر رعایت اصول ایمنی، بهداشتی، فنی و مدیریتی، متاسفانه علی‌رغم میل باطنی‌مان به زودی نسبت به پلمب دو استخر در اهواز اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: تذکرات لازم به این استخرها داده شده بود اما متاسفانه مسوولان این دو استخر توجهی نداشتند. ما در بحث استخر و باشگاه‌ها خیلی جدی ورود کرده‌ایم و کوتاه نخواهیم آمد. رعایت قانون و موارد ابلاغی از سوی هیات شنای اهواز و نجات غریق، فصل و خطاب است و اگر مسوولان استخرها تمکین نکنند، مطمئنا برخوردمان جدی‌تر هم خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از باشگاه‌ها و استخرداران می‌خواهیم تذکرات را جدی بگیرند. ما از شیوه مدیریت در برخی استخرها راضی نیستیم و با توجه به نیاز ضروری‌مان، به زودی با هماهنگی دادگستری استان، کارشناس رسمی دادگستری در حوزه حقوق ورزشی جهت بازرسی استخرهای شهرستان اهواز و حتی استان معرفی خواهد شد و مطمئنا نظارت به شکل جدی‌تری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پلمپ ، استخر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار