سخنی با نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی
نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی در صحن مجلس به مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تذکر داد.پس از واکنش به موقع سیاوش بختیاری زاده پیشکسوت فوتبال استان و بخش دیگر از دلسوزان واقعی خوزستان به توهین سعید آذری مدیرعامل غیربومی باشگاه فولاد به مردم خوزستان،همایون یوسفی از تذکر خود به سعید آذری در صحن مجلس خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 01 October 2019

نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی در صحن مجلس به مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تذکر داد.پس از واکنش به موقع سیاوش بختیاری زاده پیشکسوت فوتبال استان و بخش دیگر از دلسوزان واقعی خوزستان به توهین سعید آذری مدیرعامل غیربومی باشگاه فولاد به مردم خوزستان،همایون یوسفی از تذکر خود به سعید آذری در صحن مجلس خبر داد.

اما براستی وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی فقط دادن تذکر است.؟نمایندگان محترم مردم خوزستان درمجلس شورای اسلامی به خصوص نمایندگان شهر اهواز نمی توانستند قبل از انتصاب سعید آذری در فولاد خوزستان از حضور وی در استان جلوگیری کنند؟چرا مدیری که به علت مشکلات خانوادگی باید بخش زیادی از سالها را خارج از کشور باشد،درخوزستان مدیریت یکی از قدیمی ترین باشگاههای ورزشی استان را برعهده داشته باشد.

در شرایط بحرانی فولادخوزستان سعید آذری کجاست و چه می کند؟دراین روزها فولادخوزستان به یک بزرگتر نیاز دارد تا مشکلاتش بیشتری نشود،اما مشخص نیست چرا مدیرعامل آن در اهواز حضور ندارد؟مدیرعاملی که بجای پیگیری مشکلات در فضای مجازی به هوادران و مردمان فهیم خوزستان،توهین می کنند.متاسفانه مشکلات ورزش خوزستان تنها حضور مدیرعامل سابق ذوب آهن اصفهان دراهواز نیست،بلکه مشکلات بزرگتری وجود دارد که با سکوت مجمع نمایندگان خوزستان درمجلس شورای اسلامی،تاثیرات خود در ورزش گذاشته است.

وزیر نفت با صدور بخشنامه ای ورزش قهرمانی را از بدنه این وزارتخانه حذف کرده است.دستور العملی که نتیجه آن نابودی کامل ورزش خوزستان خواهد بود.مهمترین تیمهای ورزشی خوزستان تحت پوشش شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت دراستان هستند،تیمی های که با دستور جدید وزیر نفت دیگر وجود نخواهند داشت.نمایندگان مردم خوزستان در مجلس تاکنون برای این بخشنامه چه اقدامانی انجام دادند؟ چند بار به وزیر نفت تذکر دادند؟ اگر این بخشنامه اجرای شود،پس مسئولیت اجتماعی وزارت نفت درمقابل استان خوزستان چه می شود. استان خوزستان یکی از اصلی‌ترین بازوان حرکتی وزارت نفت است و بیش از ۸۳ درصد نفت کشور را تولید می‌کند و نقشی اساسی در حرکت اقتصاد کشورمان برعهده دارد.اما با صدور این بخشنامه،جوانان بیشماری که با پولهای دریافتی از طریق فعالیت در ورزش،بخشی از مشکلات اقتصادی خود را حل می کردند با این بخشنامه به جمع بیکاران اضافه خواهند شد.جوانانی که حتی با ورزش کردن نیز مشکلات فراوانی داشتند.چرا سهم آنها از نفت فقط آلودگی،بیماری و بیکاری است.

با تعطیل شدن ورزش و کم شدن شادی جوانان،آسیب‌های اجتماعی در جامعه بار دیگر روند صعودی پیدا خواهد کرد.به راستی آقای یوسفی شما که عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هستید؟این مسئله را تا امروز در فراکسیونی که به ورزش اختصاص دارد، مطرح کردید؟ اگر نمایندگان درجریان این موضوع قرار دادید نتیجه آن چه بوده است؟ سکوت بیش از حد نمایندگان خوزستان درمجلس شورای اسلامی باعث شده تصمیمات اشتباهات فراوانی به ورزش خوزستان تحمیل شود.

حضور سعید آذری نمونه کوچکی از این مشکلات است.درشب قهرمانی استقلال خوزستان درلیگ برتر فوتبال،پس از ثبت عکس های مختلف با جام قهرمانی،اکثر نمایندگان شرکت کننده درجشن قهرمانی از فعالیت پر قدرت آبی پوشان خوزستانی درسالهای آینده خبردادند.اما چه بر سر استقلال خوزستان آمد.مسئولان وقت بانک ملی و شرکت گروه ملی تصمیم خود را مبنی برعدم تیمداری را که ماهها قبل گرفته بودند اجرای کردند و اگر حمایتها و پیگیری های غلامرضا شریعتی استاندار ورزشدوست استان نبود استقلال خوزستان امروز دیگر وجود خارجی نداشت.تیمی که با داشتن بیش از 20 میلیارد تومان بدهی به زحمت در لیگ یک نفس می کشد.آقای یوسفی استقلال اهواز کجاست و چه بلایی سرش آمده است.نمایندگان خوزستان و بخصوص شهر اهواز برای نابود نشدن این تیم ریشه دار و مردمی چکار کردند.استقلال اهوازی که روزگاری پس از پرسپولیس و استقلال تهران،سومین تیم پرطرفدار فوتبال ایران بود.چرا امتیاز این تیم خوزستانی از مالک غیر بومی آن گرفته نمی شود؟آقای یوسفی انتظارت مردم از شما که عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هستید بیشتر از سایر نمایندگان خوزستان است.چرا امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر با داماش گیلانیان جابجا شد.مدیران ارشد استانهای دیگر تمام تلاش خود را می کنند که درمسابقات دسته سوم و دوم کشور تیم داشته باشند اما در خوزستان براحتی امتیاز تیمهای ورزشی به استانهای دیگر واگذار می شود.آیا شما به عنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و دیگر نمایندگان از این انتقال ها خبردارید؟ پیگیری و برخورد شما و سایر نمایندگان با مدیرعامل غیر بومی فولادخوزستان و گرفتن تصمیمات اصولی برای این باشگاه می تواند بی اعتمادی مردم خوزستان به شما مردان مجلس نشین را کاهش دهد.

به هرحال امیدواریم درماههای پایانی به عمر این دوره از مجلس شورای اسلامی ما شاهد پیگیری مشکلات ورزش خوزستان از سوی نمایندگان این استان درسطح کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار