رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی به دنبال توسعه حضور فیزیکی نیست بلکه به دنبال توسعه الکترونیکی و هوش مصنوعی هستیم.
کد خبر: ۷۸۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 01 October 2019

 سردار حسین عبدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در رابطه با المان تراکتور در منطقه ائل‌گلی که موضوعاتی مطرح شده و اینک نیز سوال شد، هیچ مخالفتی نداریم و شایعه است، امروز برای اولین بار از شما خبرنگاران می‌شنوم. 

وی با بیان اینکه جمع کردن متکدیان بر عهده سازمان‌های دیگر است، گفت: پلیس به عنوان نیروی حمایتی می‌تواند کمک کند. 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: ما برای برگزاری کنسرت و تئاتر صلاحیت به فرد و مکان می‌دهیم و با محتوا کاری نداریم، این در حیطه کار فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

وی با بیان اینکه سرقت سه ضلع فرصت، محیط و مال باخته دارد، گفت: مال باخته باید از اموال خود مراقبت کند و قوانینی منعی برای مال باخته وجود ندارد، در حالی که نقش مهمی در حفظ مال خود دارد. 

عبدی یادآور شد: نیروی انتظامی به دنبال توسعه حضور فیزیکی نیست بلکه به دنبال توسعه الکترونیکی و هوش مصنوعی هستیم. 

وی تاکید کرد: من می‌گویم که استان امن است و شما سوال چالش امنیتی استان را می‌پرسید؟ ما بهترین شورای امنیت استان را داریم. 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دوربین ثبت تخلفات الکترونیکی است و من به عنوان فرمانده انتظامی هم تخلف کنم، ثبت می‌کنند. 

عبدی بیان کرد: حاج آقای آل‌هاشم در چارچوب عرف، شرع و قانون تذکر نسبت به دوچرخه‌سواری زنان دادند ولی هر آن چیزی که در خارج از شرع و قانون باشد، قطعا پلیس برخورد خواهد کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :