محسن دارابی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: براساس رایزنی‌های استاندار کرمانشاه، تدابیر لازم برای تامین اقلام ضروری و مورد نیاز موکب‌ها و هیئت‌های عزاداری برای اربعین اندیشیده شده است.
کد خبر: ۷۸۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 02 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

محسن دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اینکه به عنوان دبیر ستاد تنظیم بازار در استان به تاسی از ستاد تعزیرات بازار کشور که سهمیه‌ها را برای ایام محرم و صفر این گونه ابلاغ کرده اند، گفت: سهمیه‌ها شامل برنج ۷۴۷ تُن، روغن ۷۴۷ تُن، شکر ۳۸۳ تُن، مرغ منجمد ۱۲۴ تُن، گوشت منجمد ۲۴۹ تُن و چای ۱۷ تُن و سهم اربعین هم به همین میزان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان استان کرمانشاه اظهار کرد: چهارچوب اینگونه است که هیات‌های شناسنامه دار استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شناسایی شده و به مباشرین ما معرفی می‌کنند، که این مباشرین شرکت‌ها و فروشگاه‌های سطح استان هستند.

این مسئول تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته بین استاندار و معاون بازرگانی تدارکات و تدابیر لازم جهت تامین نیاز‌های موکب‌ها و هیئت‌ها اندیشیده شده است.

دارابی در پایان عنوان کرد: علاوه بر این‌ها برخی خدمات دیگر هم مانند وسایل حمل و نقل، بطری‌های آب معدنی و... در اختیار قرارگاه اربعین قرار می‌دهیم و با این تدابیر با وجود بازگشایی مرز خسروی پاسخگوی نیاز‌ها خواهیم بود و هیچ مسئله‌ای نخواهیم داشت.

#الحسین_یجمعنا

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار