استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: باید به فکر هم‌نوعان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشیم و شرایط مساعد تحصیلی را برای این دانش‌آموزان فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۸۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 02 October 2019

غلامرضا شریعتی در آیین استانی عاطفه‌ها که امروز (دهم مهر) در دبستان دخترانه فضیلت ناحیه یک اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آیین عاطفه‌ها هر ساله در خوزستان با همکاری وزات آموزش و پرورش و استانداری و کمیته امداد امام خمینی به منظور ارتقای اخلاق و گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه، برگزار می‌شود.

وی افزود: بنی آدم اعضای یکدیگر هستند و اگر بخشی از اعضای جامعه دچار آسیب شوند، باید بقیه جامعه به کمک این بخش از جامعه برسند و مشکلات آن‌ها را حل کنند.

شریعتی ادامه داد: در این آیین هر کس به اندازه توان و بضاعت خود می‌تواند کمک کند. اعداد و ارقام اهمیتی ندارند، مهم کمک کردن و شرکت در این امر مبارک است و اینکه نشان دهیم به فکر هم‌نوعان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت هستیم. باید شرایط مساعد تحصیل را برای این دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه آیین عاطفه‌ها 24 سال است که به صورت مستمر برگزار می‌شود، گفت: آیین عاطفه‌ها در کل کشور گسترش پیدا کرده است. باید به این سنت حسنه اهتمام ورزیم. در قرآن کریم نیز دو نوع انفاق آشکار و پنهان وجود دارد تا بقیه افراد جامعه نیز به این امر تشویق شوند.

دومین مرحله آیین عاطفه‌ها امروز با حضور استاندار خوزستان و مسئولین آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی در دبستان دخترانه فضیلت برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار