توسط اداره‌کل استاندارد خوزستان صورت گرفت؛
رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در شش ماهه امسال از ورود 5 محموله غیراستاندارد به علت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری شده است.
کد خبر: ۷۸۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 05 October 2019

سیما پشم فروش با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور حمایت از مصرف کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی به کشور این اداره کل برکلیه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرکات خوزستان را داشته باشند نظارت کرده و تنها در صورت انطباق با استانداردهای ملی مربوطه و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آن‌ها صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: در شش ماهه امسال از ورود 5 محموله غیراستاندارد به ارزش 895 هزار و دلار به علت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری شده است.

پشم فروش عنوان کرد: این کالا ساخت کشور چین و رومانی و مبدا حمل آن‌ها نیز کشور چین و رومانی بوده است.

وی افزود: از جمله این کالاها می‌توان به فیوز مینیاتوری با نام تجارتی EDISON ساخت چین، لامپ با نام تجاری ZAK ELECTRIC ساخت چین، ترازوی خانگی (بدون نام تجاری) ساخت کشور چین، ذرت دامی (بدون نام تجاری) از کشور رومانی، لاستیک خودروی سواری سبک با نام تجاری CONTINENTAL ساخت کشور چین اشاره کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار