کد خبر: ۷۸۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 03 October 2019
میامی از داشتن برنامه توسعه محروم بوده است/ضرورت استقرار ادارات

میامی- نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه میامی محروم نیست اما کمتر در آن توسعه رخ داده است، گفت: این شهرستان از داشتن برنامه توسعه همیشه محروم بوده است.

سید حسن حسینی شاهرودی بعدازظهر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات میامی به میزبانی ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور استاندار سمنان، ضمن بیان اینکه وزارت کشور به حق میامی را به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته معرفی کرده است، تاکید کرد: میامی، به دلیل ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری و ...، محروم نیست و در واقع کمتر توسعه یافته است.

وی افزود:  نبود برنامه توسعه، یکی از دلایل اصلی و جدی کمتر توسعه یافتگی این شهرستان است و از سوی دیگر در اجرای سند توسعه میامی نیاز است تا تمامی ابعاد توسعه در نظر گرفته شود و به آن توجه جدی داشت.

عضو خانه ملت گفت: ظرفیت‌های میامی در تدوین سند توسعه شهرستان باید در نظر گرفته شود.

حسینی شاهرودی با تاکید بر ضرورت استقرار ادارات و کارمندان و روسای آن در میامی، تاکید داشت: تامین نیروی انسانی در برخی از ادارات، چارت سازمانی و ارتقاء سطح از نمایندگی به ادارات، از نیاز های توسعه شهرستان میامی است

وی افزود: تخصیص اعتبارات بر اساس شاخص‌های اولویت‌بندی شده در سند توسعه، باید صورت گیرد و برای استفاده از ظرفیت‌های اعتباری در راستای عمل به سند توسعه شهرستان، تلاش کنیم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: تجهیز بیمارستان میامی، احداث بیمارستان جدید و  آبرسانی روستایی تقویت شهرک صنعتی میامی و احداث شهرک صنعتی کالپوش و مرمت و بهسازی راه های مواصلاتی،  از جمله نیازهای این منطقه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار