کلانشهر کرج یک هزارو ۱۰۰ کیلومتر معابر درجه یک و ۲ در مناطق دهگانه شهری دارد که آسفالت معابر به عنوان مطالبه به حق شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و امسال ۱۵۰ هزار تن آسفالت در این معابر مصرف شده است.
کد خبر: ۷۸۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 03 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علیرضا عاقلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اعلام این خبر اظهارداشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون این مقدار آسفالت در معابر و خیابان های مناطق دهگانه شهرداری کرج پخش شد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات جدی شهروندان آسفالت معابر و خیابان‌ها است که مورد  توجه مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه شورای شهر و شهردار به کیفیت آسفالتِ معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارند، اظهار داشت: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های مناطق دهگانه بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت :‌ تحقق این موضوع اولویت اقداماتِ شهرداری است.

عاقلی با بیان اینکه با وجود آغاز فصلِ بارش‌ها نهضت آسفالت همچنان ادامه دارد، افزود: در روزهای روز سپری شده از مهرماه نیز بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد.

مناسب سازی معابر و روکش آسفالت مناطق کم برخوردار از اولویت‌های مدیریت شهری کرج محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار