شهرام رحیم‌بخش با اشاره به اینکه رکود موجود در بازار خرید و فروش نیز در ۶ ماهه دوم با کاهش قیمت بیشتری روبرو است ادامه داد: تاکنون بازار مسکن وارد رکود عمیق نشده است.
کد خبر: ۷۸۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 04 October 2019
عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود در ۶ ماهه دوم سال از نظر اجاره‌بها با کاهش قیمت مواجه شویم.

به گزارش فارس، رحیم‌بخش با بیان اینکه از فصل نقل و انتقالات اجاره‌بها فاصله گرفتیم اظهار کرد: تا حدودی تب و تاب بازار و نوسانات قیمت مسکن فروکش کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نسبت به تابستان در حوزه اجاره‌بها شاهد کاهش هفت درصدی قیمت‌ها بودیم افزود: امسال در فصل تابستان نقل و انتقالات بسیار کم رخ داد و مستاجران با افزایش چشمگیر قیمت‌ها مواجه شدند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان با بیان اینکه در حوزه خرید و فروش نیز ۱۲ تا ۱۴ درصد کاهش قیمت نسبت به اوایل سال ایجاد شده است تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در ۶ ماهه دوم سال از نظر اجاره‌بها با کاهش قیمت مواجه شویم.

وی با اشاره به اینکه رکود موجود در بازار خرید و فروش نیز در ۶ ماهه دوم با کاهش قیمت بیشتری روبرو است ادامه داد: تاکنون بازار مسکن وارد رکود عمیق نشده است.

رحیم‌بخش با بیان اینکه اگر وضعیت عمومی اقتصاد کشور به همین منوال باشد متاسفانه رکود عمیقی در حوزه مسکن ایجاد خواهد شد خاطرنشان کرد: با ایجاد رکود قطعا تا پایان امسال و سال آینده کاهش قیمت مسکن چشمگیر خواهیم بود.

 وی با اشاره به اینکه نوسانات بازار مسکن ناشی از نوسانات دلار است تأکید کرد: متاسفانه نوسانات بازار منجر به افزایش خاموش قیمت مسکن می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار