مربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره سفر اسکوچیچ به کشورش، گفت: فکر می کنم او را تنها دو جلسه تمرینی نداشته باشیم و مسوولیت این دو جلسه تمرینی برعهده من است و طبق برنامه سرمربی پیش می رویم.
کد خبر: ۷۸۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 04 October 2019

بهنام سراج در نشست خبری بعد از بازی با سایپا، اظهارکرد: در پنج بازی که در لیگ برتر و یک دیداری که در جام حذفی داشتیم، بازی با سایپا تنها دیداری بود که کنترل تمام مسابقه دست ما بود. ایرادی که ما داریم این است زمانی که گل می زنیم کمی با ترس بازی می کنیم و عقب می کشیم. امیدوارم این نقیصه را برطرف کنیم تا در ادامه با خیال راحت تری بازی کنیم.

وی در مورد بختیار رحمانی نیز گفت: در دو سه جلسه قبل روی کار تاکتیکی تیم کار کردیم و تصمیم بر این شد بازهم با همان ترکیب قبل کار کنیم و در ادامه بازی بختیار را اضافه کنیم تا از تجربه اش استفاده کنیم که به همین صورت هم شد. وقتی گل زدیم نیاز داشتیم بازی را حفظ کنیم و به نظرم بختیار خیلی خوب بازی کرد. فکر می کنم این بازیکن در ادامه وقت بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: باشگاه قول داده که بعد از بازی با سایپا مشکل پرداختی بازیکنان برطرف شود. از مسوولان انتظار داریم تلاش شان را برای رفع این مشکل بیشتر کنند. حتما مدیریت باشگاه پیگیر است. شرایط تیم نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر است.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که فوتبال زیباتر و همراه با نتیجه بهتر ارائه دهیم. زود است در مورد جدول صحبت کنیم زیرا تیم ها نزدیک به هم هستند. باید بیشتر کار کنیم تا روند بردهایمان تداوم داشته باشد.

سراج در پاسخ به این سوال که آیا سفر اسکوچیچ به کشورش خللی در برنامه های تیم ایجاد نمی کند؟ عنوان کرد: اگر او در آبادان هم بود، قطعا سه چهار روز استراحت داشتیم. فکر می کنم او را تنها دو جلسه تمرینی نداشته باشیم و مسوولیت این دو جلسه تمرینی برعهده من است و طبق برنامه او پیش می رویم.

وی در مورد تعطیلی مجدد لیگ نیز گفت: تابع مقررات فدراسیون هستیم ولی قطعا تیمی که روند صعودی دارد از این وقفه ضرر می کند. در ادامه طی 10 تا 12 روز، چهار بازی داریم. کار سخت است ولی مجبوریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار