رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان‌ خبر داد:
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان‌ از تحویل گرفتن سه زائر مصدوم و پیکرهای دو زائر فوت شده حادثه تصادف اتوبوس زائران در نزدیکی مرز شلمچه در عراق خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 05 October 2019

دکتر امین منصور اظهار کرد: در پی تصادف اتوبوس زائران ایرانی در نزدیکی مرز شلمچه در عراق، 22 نفر از مصدومان این حادثه با انتقال به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تحت مداوا قرار گرفتند.

وی افزود: در حال حاضر تنها چهار نفر از این مصدومان در بیمارستان بستری هستند و درمان آنان ادامه دارد که حال عمومی این مصدومان خوب گزارش شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان‌ با اشاره به تحویل گرفتن آخرین گروه از زائران مصدوم حادثه تصادف در عراق توسط فوریت‌های پزشکی و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی این دانشکده، اظهار کرد: پیکرهای دو زائر فوت شده و همچنین سه زائر مصدوم این سانحه که پیش از این به بصره منتقل شده بودند، روز گذشته به نیروهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی مستقر در شلمچه تحویل داده شدند.

منصور بیان کرد: این مصدومان پس از بازگشت به کشور، به مراکز درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان‌ انتقال یافتند و پس از دریافت خدمات درمانی مرخص شدند. پیکرهای فوتی‌های حادثه نیز به شهرهای مربوطه انتقال یافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار