باهمکاری کانون پرورش فکری و اداره پست استان،
تمبر و پوستر روز جهانی و هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ با شعار «آینده را باید ساخت» امروز شنبه 13مهرماه با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران رونمایی شد.
کد خبر: ۷۸۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 05 October 2019

این تمبر و پوستر با توجه به شعار هفته ملی کودک طراحی شده، شعاری که سال گذشته نیز برای هفته ملی کودک انتخاب شده بود.

بر این اساس، پوستر طراحی شده، یک دختر و پسر را نشان می‌دهد که در فضایی رویاپردازانه در اتاق‌ خود و در درون قایقی کاغذی بازی می‌کنند در حالی که اسباب‌بازی‌های‌شان در دستان آن‌ها قرار گرفته است.
این اسباب‌بازی‌ها و عناصر درون پوستر، در کنار استفاده از رنگ‌های شاد و ملایم فضای جذابی را به نمایش گذاشته است که حس امید، طراوت و انرژی را به مخاطب القاء و در عین حال بر اهمیت بازی و تخیل‌ در زندگی و آینده کودکان تاکید می‌کند.

در همین حال «شعار آینده را باید ساخت» امسال نیز بار دیگر از سوی اعضای شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان شعار هفته ملی کودک انتخاب شد تا امید به آینده‌ای روشن برای کودکان ایران به عنوان نگاهی راهبردی همواره مورد توجه دست‌اندرکاران این حوزه قرار بگیرد.

این رونمایی ها در افتتاحیه هفته ملی کودک روز ۱۳ مهر در اهواز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت اداره پست خوزستان و با حضور جمعی از مسولان کشوری و استانی انجام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار