رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام:
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: کلاس‌هایی که مربوط به این فدراسیون هستند و خارج از حیطه و مقررات فدراسیون و هیات برگزار شوند، غیرقانونی هستند.
کد خبر: ۷۸۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 05 October 2019

ناصر پورعلی‌فرد در مجمع انتخاب رییس هیات پرورش‌اندام و بدنسازی خوزستان که امروز (13 مهرماه) در اهواز برگزار شد، با گله‌مندی نسبت به برگزاری دوره‌های غیرمجاز، اظهارکرد: کلاسی غیرمجاز در نقطه صفر مرزی برگزار شده است ولی ما بعد متوجه این موضوع شدیم. صراحتا اعلام می‌کنیم تمام کلاس‌هایی که مربوط به این فدراسیون هستند و خارج از حیطه و مقررات فدراسیون و هیات برگزار شوند، غیرقانونی بوده و قطعا اگر کسی بخواهد مجوز باشگاه بگیرد و مدرک آن متعلق به فدراسیون نباشد، این موضوع مورد قبول نیست. این روزها برخی دوستان از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و با توجه به وضعیت معیشتی مردم خیلی راحت از آن‌ها مبالغی را با برگزاری کلاس‌های غیرقانونی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: همکاری در امر نظارت بر امور باشگاه‌ها با اداره‌کل ورزش و جوانان استان‌ها یکی از ضرورت‌های کار است و این یک تکلیف برای امانت‌داری در قبال مردم است.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مشکلات ورزش استان‌ها باید با صلاحدید اداره‌کل ورزش و جوانان آن استان حل شود، زیرا اداره‌کل، نماینده تام‌الاختیار وزارت ورزش و جوانان است. جامعه، ورزش و ورزشکار را به اخلاق‌مداری می‌شناسند و اگر مشکلی وجود دارد باید صحبت کنیم و خودمان آن را حل کنیم، نه این‌که حرف خودمان را به جای دیگر ببریم. خواهشم این است اگر موردی است با اداره‌کل ورزش و جوانان همین استان در میان گذاشته شود.

وی خطاب به رییس جدید هیات پروش‌اندام و بدنسازی خوزستان عنوان کرد: درخواست ما از آقای قاسمی این است که از تمام ظرفیت استفاده کند. انتظار ما از استان خوزستان بیشتر است و از خوزستان نفراتی را در تیم‌های ملی داشته‌ایم. انتظار داریم قهرمانان خوزستانی را با اخلاق و جوانمردی‌های ورزشی در میادین ببینیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار