فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 262 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 06 October 2019

سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به اجرای طرح‌های برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات بحق مردم و ارتقای امنیت عمومی خوزستان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های تخصصی و تلاش مستمر در سطح استان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی 205 نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

عباس‌زاده بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 32 قبضه سلاح جنگی و 230 قبضه سلاح شکاری و در مجموع 262 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه یک هزار و 232 عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است در راستای مطالبات مردم در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته باشد تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار