فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
فرمانده انتظامی خوزستان از خروج بیش 119 هزار زائر اربعین حسینی در پنج روز نخست ماه صفر از مرزهای استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 07 October 2019

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: خروج زائران به عتبات عالیات برای گردهمایی اربعین حسینی در پنج روز نخست ماه صفر از مرزهای شلمچه و چذابه 119 هزار و 136 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 600 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد ورود زائران به کشور در این مدت زمان 28 هزار و 556 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 458 درصد افزایش داشته است. در مجموع تردد افراد (ورود و خروج) 147 هزار و 692 هزار نفربوده که در مقایسه با سال قبل 566 درصد افزایش داشته است.

عباس‌زاده عنوان کرد: با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته، نیروهای کافی تامین و لایه‌های کنترل جمعیت طراحی شده است. همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا زائران بدون هیچ گونه مشکلی ضمن پذیرایی در مواکب، راهی عتبات عالیات شوند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: توصیه و تاکید پلیس به زائرانی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه می‌کنند این است که ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، خودروهای خود را در مکان‌های معین شده پارک کنند.

عباس‌زاده با اشاره اینکه خادم زائر حسینی بودن یک افتخار است و نیروی انتظامی به این خادم بودن افتخار می‌کند، تصریح کرد: پیام اربعین حسینی فضیلت و رحمت خداوند برای بشریت و مسلمانان است و هر چه با عظمت‌تر برگزار شود، موجب پیوند ملت‌ها و دل‌ها خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار