همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی؛
همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی، در طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی، معاونت اجتماعی انتظامی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر از عوامل و بازیگران نمایش فضای باز «سپاس گزاری» به نویسندگی و کار گردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به خاطر اجرای این نمایش در طر ح تابستانه دریا 98 این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۷۸۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 07 October 2019

به گزارش تابناک مازندران، چهاردهم مهر ماه 98 همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی در طی مراسمی با حضور سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی، سروان سید مرتضی میرحسینی معاونت اجتماعی انتظامی و قدرت اله یوسفی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر ومسئول کمیته فرهنگی هنری طرح دریا تابستان 98 سواحل بابلسر، از عوامل و بازیگران نمایش «سپاس گزاری» به خاطر اجرای این نمایش در این طر ح تابستانه تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از عوامل و بازیگران نمایش فضای باز «سپاس گزاری»
 


در ابتدای این مراسم قدرت اله یوسفی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر و مسئول کمیته فرهنگی هنری طرح دریا بابلسر در طی گزارشی نسبت به عملکرد کمیته فرهنگی و هنری طرح دریا در تابستان 98 با اشاره به اهمیت هنر های نمایشی در جامعه گفت: از سوی گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر نمایش فضای باز «سپاس گزاری» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از کارشناسان و فعالان عرصه تئاتر شهرستان و استان با موضوع سبک زندگی از دهم مرداد 98 در سواحل دریای بابلسر در پنج نوبت به اجرا در آمد.
وی افزود: در این نمایش سروان سید مرتضی میر حسینی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بابلسر به عنوان مدیر روابط عمومی نمایش، حسین رضوانی از کارکنان نیروی انتظامی به عنوان عکاس ،تصویر بردار ومستندساز، فاطمه خلخالی از مشاوران خانواده نیروی انتظامی در نقش بازیگر مشاور انتظامی، فاطمه گل محمدی تواندشتی در نقش زن جوان و محمد مهدی شریف پور در نقش مرد جوان از گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران مشترکا به ایفای نقش پرداختند.

تجلیل از عوامل و بازیگران نمایش فضای باز «سپاس گزاری»
 


در ادامه مراسم سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصلی ترین نهاد حفظ کننده نظم و امنیت اجتماعی بیشترین سطح ارتباط وتعامل را با گروه ها و اقشار اجتماعی دارد.
وی ضمن تقدیر از عوامل و بازیگران نمایش سپاس گزاری افزود: تئاتر می تواند تاثیر زیادی در جامعه داشته باشد، استفاده و بهره جستن از تئاتر به عنوان یکی از ضروریات جامعه در انتقال راه و روش و سبک زندگی مناسب و درخورجامعه، از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از مدت ها پیش در زمینه تئاتر درمانی فعالیت خود را آغاز کرده، با حمایت و همکاری با گروه های تئاتری جهت اشاعه و انتقال فرهنگ وسبک زندگی صحیح و در خور جامعه ایرانی- اسلامی در این زمینه فعالیت خود را ادامه می دهد.
در پایان این مراسم با حضور فرمانده انتظامی و رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از عوامل و بازیگران نمایش «سپاس گزاری » تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از عوامل و بازیگران نمایش فضای باز «سپاس گزاری»
 


گفتنی است که نمایش خیابانی «سپاس گزاری» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از سوی گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران و با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر، از دهم مرداد ماه سال جاری در ساحل دریای بابلسر به اجرا در آمد.
در این نمایش فاطمه گل محمدی تواندشتی در نقش زن جوان، محمد مهدی شریف پور در نقش مرد جوان و فاطمه خلخالی در نقش رهگذر به عنوان مشاور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به ایفای نقش پرداختند.
سید مرتضی میر حسینی به عنوان مدیر روابط عمومی و حسین رضوانی به عنوان عکاس،تصویر بردار و مستند ساز یاری گر این نمایش بودند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار