رییس سازمان صمت استان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه یک هزار و 918 جواز تاسیس فعال در خوزستان وجود دارد، گفت: با اجرای این پروژه‌ها که حجم سرمایه‌گذاری آن‌ها بیش از 73 هزار میلیارد تومان است، برای 79 هزار و 400 نفر در استان شغل ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 07 October 2019

امیرحسین نظری اظهار کرد: در حال حاضر 2هزار و 197 پروانه فعال صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری 22 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی 98 هزار و 130 نفر در استان وجود دارد و اغلب این طرح‌ها در زمینه محصولات پتروشیمی، فولاد، نورد، سیمان، شکر، کاغذ، الکل و خمیرمایه و قطعه‌سازی فعالیت دارند.

وی افزود: در این زمینه همچنین یک هزار و 918 جواز تاسیس فعال در استان داریم که میزان حجم سرمایه‌گذاری این واحدها 73 هزار میلیارد تومان است و با راه‌اندازی این طرح‌ها شاهد اشتغالزایی برای 79 هزار و 400 نفر خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در میان این واحدها پروژه‌های مهمی وجود دارد که در صورت راه‌اندازی نقش بسزایی در بحث ارزش افزوده و تولید ناخالص ملی ایجاد خواهند کرد و همچنین زمینه‌ساز حل مشکل اشتغال استان خواهند شد.

نظری با بیان اینکه پالایشگاه گاز بیدبلند یکی از مهمترین این طرح‌ها در استان است، عنوان کرد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه 2.3 میلیارد دلار است و در زمینه جمع‌آوری گازهای فلر فعالیت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان نیز از دیگر طرح‌های بزرگی است که تاکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار