رصد کلیه شناورهای متردد و کنترل ایستگاه های قایقرانی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و در برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت و کاهش آسیب های مرتبط در دستور کار دریابانان است.
کد خبر: ۷۸۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 07 October 2019

 به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ ستاد "سیدتقی حسینی" فرمانده دریابانی استان"مازندران":درنشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت:درمازندران ۳۶۰کیلومتر مرزآبی داریم واز سفید تمشک رامسر تا رودخانه خزینی در تالاب میانکله می باشد.

بر اساس این گزارش، وی افزود:همکاران بنده ۲۷۳ نفررانجات داده و کار امداد و نجات را برای این عزیزان انجام دادند وشماره ملی این عزیزان نیز ثبت شده است.

برخورد قانونی دریابانی مازندران با 580 شناور متخلف
 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:باشناورهای متخلف برخورد جدی می شود ودر همین راستا۵۸۰ شناور متخلف را اعمال قانون کردیم .

وی ادامه داد:۵۳۲۶ قطعه ماهی خاویار و دوکیلو هفتصدگرم‌ خاویارکشف گردید.

حسینی تصریح کرد:۱۸۰۰شناور در حوزه تفریحی را ساماندهی و۱۶۴۵۱ موردکنترل شناورهای تفریحی و توریستی و۲۳۳۸ لنج های صیادی را کنترل و هدایت کردیم.

وی گفت:با افزایش میهمانان و توریست های این استان که هدف اصلی آنها استفاده از نعمت دریا در این استان است؛ متاسفانه شاهد وقایع بسیار تلخی هستیم و بعضی از خانواده ها با غم از دست دادن عزیزانشان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در دریا، روبرو می شوند.

وی ادامه داد:بر همین اساس کنترل و تردد کلیه شناورهای تفریحی با حساسیت بیشتر و با تلاش های شبانه روزی مرزبانان و دریابانان روبروست؛ همچنین رصد کلیه شناورهای متردد و کنترل ایستگاه های قایقرانی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و در برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت و کاهش آسیب های مرتبط در دستور کار دریابانان است.

فرمانده دریابانی استان مازندران درپایان گفت: ماموریت های محوله به دریابانان، مدارکی از قبیل: دفترچه تردد، کارت ساماندهی شناور، مدارک تردد در دریا، کپسول آتش نشانی، جلیقه نجات، حلقه نجات، پارو و ... توسط دریابانان کنترل می گردد.

گزارش :مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار