مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبرداد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه شرایط محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خوزستان مطلوب است، گفت: روز یکشنبه تردد 64 هزار و 691 نفر از مرزهای شلمچه و چذابه به ثبت رسید.
کد خبر: ۷۸۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 08 October 2019

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: محورهای مواصلاتی خوزستان به ویژه محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از شرایط مطلوبی برخوردار هستند و اقداماتی همچون لکه‌گیری، خط کشی جدید، احیای خط کشی‌ها، نصب نیوجرسی، تعمیرات گاردریل‌ها، روشنایی و تکمیل تابلو علائم در آن‌ها انجام شده است.

وی افزود: این ظرفیت وجود دارد که زائران از دو مرز شلمچه و چذابه برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی استفاده کنند و مساله‌ خاصی در این دو مرز وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه تصریح کرد: مجموع تردد ثبت شده از این مرز در روز یکشنبه 48 هزار و 922 نفر بود که این عدد شامل خروج 41 هزار و 822 نفر و ورود 6 هزار و 149 زائر ایرانی بود. همچنین روز گذشته از این مرز خروج 605 و ورود 346 مسافر خارجی ثبت شد.

بهرامی نیا با بیان اینکه در این روز 15 هزار و 769 نفر از مرز چذابه تردد کردند، عنوان کرد: از این میزان 13 هزار و 120 زائر ایرانی از مرز خارج و 2 هزار و 69 زائر نیز از این مرز وارد کشور شدند. همچنین از این مرز خروج 480 مسافر خارجی و ورود 100 مسافر خارجی در روز یکشنبه به ثبت رسید.

وی در خصوص تردد وسایل نقلیه به سمت گذرگاه‌های مرزی خوزستان در روز یکشنبه بیان کرد: تردد 4 هزار و 81 هزار وسیله نقلیه در محور چذابه به بستان و 5 هزار و 60 وسیله نقلیه در محور بستان به چذابه ثبت شد. در این مدت زمان از خرمشهر به شلمچه 12 هزار و 955 وسیله نقلیه و از شلمچه به خرمشهر نیز 12 هزار و 155وسیله نقلیه تردد داشتند.​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: تغییرات تردد وسایل نقلیه در روز یکشنبه نسبت به روزهای عادی با توجه به مسیرهای رفت و برگشت در چذابه افزایش 268 درصدی و در شلمچه افزایش 166 درصدی را نشان می‌دهد.​

وی خاطرنشان کرد: علی رغم افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه، شاهد تردد روان در این محورها هستیم.​

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار