هاشمیه متقیان:
بانوی خوزستانی تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: در حال اعزام به مسابقات جهانی هستیم اما با گذشت 11 ماه از مسابقات آسیایی جاکارتا هنوز پاداش‌های‌مان را دریافت نکرده‌ایم؛ ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان در حال حاضر هیچ انگیزه‌ای ندارند و دلسرد شده‌اند.
کد خبر: ۷۸۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 08 October 2019

هاشمیه متقیان در خصوص آمادگی‌اش پیش از حضور در مسابقات جهانی که کسب سهمیه المپیک توکیو است، اظهارکرد: این مسابقات ماه آینده در دبی برگزار خواهد شد و من در پرتاب نیزه که ماده تخصصی‌ام محسوب می‌شود با حریفان رقابت خواهم کرد. در حال حاضر به صورت فشرده تمرین می‌کنم و در انتخابی تیم‌ملی که مدتی پیش برگزار شد، رکورد 22 متر و 48 سانتی‌متر را به ثبت رساندم. رکورد پرتاب نیزه جهان اکنون در اختیار ورزشکار لتونی با 26 متر است و من تمام تلاش خود را برای ثبت بهترین رکورد و کسب خوشرنگ‌ترین مدال می‌کنم تا به سهمیه مستقیم المپیک 2020 برسم.

وی درباره شرایط تمرینی‌اش در خوزستان نیز گفت: کمی با کمبود امکانات مواجه هستم و نیزه مناسب و استاندارد ندارم. ما در خود استان، نیزه استاندارد نداریم و در این مدت با تک‌ نیزه‌ای که فدراسیون برایم ارسال کرده است، تمرین می‌کنم.

این بانوی ملی‌پوش در ادامه با گله‌مندی از مسوولان خوزستان بابت عدم پرداخت پاداش مسابقات آسیایی جاکارتا، عنوان کرد: در حال اعزام به مسابقات جهانی هستیم ولی هنوز پاداش آسیایی را دریافت نکردیم. خود من در مسابقات جاکارتا به یک مدال طلا و یک نقره رسیدم و در حالی که مسوولان پیش از اعزام اعلام کرده بودند که در صورت مدال‌آوری به شما پاداش تعلق می‌گیرد اما هنوز هیچ مراسمی برای اهدا این پاداش‌ها گرفته نشده است.

وی ادامه داد: نکته جالب این است تمام استان‌ها از تهران گرفته تا خرم‌آباد، پاداش مدال‌آوری ورزشکاران خود در جاکارتا را پرداخت کرده‌اند اما هنوز خوزستان با گذشت 11 ماه هیچ اقدامی در این زمینه نداشته است. در حال حاضر ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان هیچ انگیزه‌ای ندارند و دلسرد شده‌اند. تمام ورزشکارن مدال‌آور در جاکارتا و حتی خود هیات، دائما پیگیر دریافت پاداش‌ها بوده‌اند و حتی با مسوولان استانداری نیز صحبت کرده‌ایم ولی تمام حرف‌های مسوولان در حد وعده بود. حتی پول مربوط به بدرقه‌ را بعد از شش ماه دوندگی دریافت کردیم. به نظرم این گونه رفتارها برای استان خوزستان درست نیست.

متقیان خاطرنشان‌کرد: قرار است در رقابت‌های مهمی چون جهانی که کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است، شرکت کنیم ولی به دلیل همین مسائل و عدم حمایت و توجه مسوولان خوزستانی روحیه و انگیزه لازم را نداریم. از سوی هیچ ارگانی حمایت نمی‌شویم، در حالی‌که ورزشکاران تمام استان‌ها تحت پوشش یکی از ارگان‌های استان خود هستند. خود من در بخش دو و میدانی ایران، تنها خانمی هستم که به صورت مستقیم ورودی مسابقات جهانی را به دست آوردم و واقعا می‌طلبد مسوولان به این موضوع توجه داشته باشند و ورزشکاران خود را حمایت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار