معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» با افتتاحیه یک وعده غذای گرم در روستا مهد مرزیجران آغاز می‌شود
کد خبر: ۷۸۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 08 October 2019

برنامه‌های هفته ملی کودک در استان مرکزی اعلام شد

اعظم علی‌مددی  در تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در اراک اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک با همایش افتتاح طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدمرزیجران در یکی از مهد‌های حاشیه شهر، گردهمایی کودکان در پارک شهر صنعتی و  دیدار با کودکان بیمارستان امیر کبیر، همایش سه ساله‌های حسینی در امامزاده آمنه خاتون، برنامه کتابخوانی در مهد باران، بازدید بچه‌های مهد کودک یاس از کتابخانه دفاع مقدس  و... آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی این هفته افتتاحیه یک وعده غذای گرم است که در روز سه شنبه ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی افزود: اکثر کودکان مهد‌های کودک در سراسر استان با اداره کل بهزیستی استان در برپایی این برنامه‌ها همکاری دارند و ضمن طراحی برنامه‌های همگانی توسط شهرستان‌ها در تمامی مهد‌های کودک نیز در طول هفته برنامه‌هایی متناسب با روزشمار هفته اجرا خواهد شد.

علی‌مددی با اشاره به اینکه «آینده را باید ساخت» شعار هفته ملی کودک است، تصریح کرد: برجسته‌سازی اهمیت دوران کودکی، معرفی نقش سازمان در تحقق رشد و تکامل کودکان، افزایش آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودک و ایجاد فضای با نشاط برای کودکان با مشارکت خود آنها، خانواده‌ها و مردم از جمله اهداف هفته ملی کودک است.

وی با اشاره به روزشمار هفته ملی کودک بیان کرد: ۱۳ مهرماه، کودکان با نیاز‌های ویژه و فرصت‌های برابر نامگذاری شده، ۱۴ مهرماه کودک، آموزش، سلامت و ایمنی است، ۱۵ مهرماه کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری و ۱۶ مهرماه با عنوان کودک، صلح، بازی و نشاط است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در ادامه اضافه کرد: ۱۷ مهرماه کودک، رسانه و ارتباطات، ۱۸ مهر کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه و ۱۹ مهرماه کودک، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

به گفته وی برنامه‌های هفته ملی کودک در سال جاری از روز شنبه ۱۳ تا ۱۹ مهر در سراسر استان از سوی اداره کل بهزیستی استان و با مشارکت مهد‌های کودک برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار