معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اعلام کرد که آزاد راه کرج - قزوین به منظور انتقال شبکه برق خط ریلی کرج - هشتگرد روز جمعه ۱۹ مهرماه به صورت مقطعی بسته می‌شود.
کد خبر: ۷۸۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 08 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی درویش پور در نشست بررسی برق رسانی به خط ریلی کرج – هشتگرد افزود: این مسیر در محدوده پل کردان شهرستان ساوجبلاغ بسته خواهد بود و مسیرهای فرعی و جایگزین برای تردد خودروها در این محدوده پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس از ساعت چهار تا هشت صبح روز جمعه ۱۹ مهرماه، آزاد راه کرج – قزوین در محدوده یاد شده بسته است.

درویش پور از دستگاه های اجرایی خواست قبل از بسته شدن مسیر با نصب بنر و تابلو در محدوده یاد شده اطلاع رسانی کنند.

معاون استاندار البرز در هماهنگی امور عمرانی تاکید کرد: برای پیشگیری از هر گونه حادثه، دستگاه های امداد رسان از جمله آتش نشانی و اورژانس نیز باید در محل حاضر بوده و انتظار می رود با همکاری و هماهنگی تمام دستگاههای متولی انتقال و توزیع برق به قطار شهری کرج - هشتگرد طبق برنامه زمانبندی و در اسرع وقت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد : پروژه ملی قطار برقی کرج - هشتگرد به جهت روان سازی بار ترافیکی استان نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد بنابراین تامین این پروژه  برای تسریع در افتتاح آن  حائز اهمیت است.
پروژه قطار شهری کرج – هشتگرد به طول حدود ۳۰ کیلومتر در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

آزاد راه کرج – قزوین یکی از محورهای پرتردد کشور محسوب می شود و روزانه بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار