دیدار فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با نماینده، ولی فقیه
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در جریان‌ها و اجتماع‌های کارگری، باید حرمت نیروی انتظامی حفظ شود
کد خبر: ۷۸۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 08 October 2019

خدمات ناجا در برقراری امنیت قابل تقدیر است

به گزارش تابناک مرکزی -  آیت الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی استان مرکزی در محل دفتر نماینده، ولی فقیه، افزود: نیروی انتظامی باید روز به روز قدرتمند‌تر از قبل برای توسعه عزت، سربلندی و ارتقای امنیت اجتماعی این مرز و بوم تلاش کند.

وی افزود: در جریان‌ها و اجتماع‌های کارگری، باید حرمت نیروی انتظامی حفظ شود چرا که کارکنان این نیروی انقلابی هیچ هدفی را به غیر از خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و تامین امنیت و آرامش مردم دنبال نمی‌کنند و نباید با رعایت نکردن ادب مقابل ناجا آب در آسیاب دشمن ریخت.

 نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با مجرمان و جرایم مختلف قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود در راستای تامین امنیت و آرامش ملت تلاش می‌کند و در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است، بنابراین آحاد مردم باید ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده ناجا نسبت به تکریم و حفظ حرمت کارکنان خدوم این نیروی خدمتگذار توجه ویژه داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رعایت اخلاق و ادب اسلامی یکی از اولویت‌های جامعه ایران است که آحاد مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند و در برخورد با یکدیگر ادب و اخلاق را رعایت کرده و در مسیر حفظ حرمت‌ها حرکت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ وظیفه در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای نیروی انتظامی تدوین و ابلاغ شده که باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود، بنابراین مردم باید ضمن توجه به وظایف ناجا، خدمات جان‌برکفان این نیروی انقلابی را ارج نهند.



نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: سازمان خصوصی سازی و مجموعه دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به واگذاری‌های هدفمند، برنامه محور و ارزیابی اهلیت افراد متقاضی واحد‌های تولیدی ضمن حفظ اشتغال و تولید موجود برای نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی فعالیت مضاعف ایجاد نکنند چرا که در غیر این‌صورت ناجا باید وظایف اصلی خود را رها کند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: در صورتی که سازمان خصوصی سازی نسبت به واگذاری واحد‌های تولیدی آذرآب و هپکو اراک قانون و ضوابط قانونی را رعایت می‌کرد امروز این واحد‌های تولیدی به جای دست و پنج نرم کردن با مشکلات و قرار گرفتن در سراشیبی رکود، به تولید مشغول بودند و تعداد بسیاری از جوانان اراکی در این واحد‌ها اشتغال داشتند.

وی گفت: قوه قضائیه باید با قدرت هر چه تمامتر در این جریان ورود کرده و از هدر رفت سرمایه ملی جلوگیری کند.

امام جمعه اراک افزود: انگیزه الهی، معنوی و آگاهی نسبت به اهداف والای جمهوری اسلامی و ارداه‌های پولادین عامل موفقیت نیرو‌های نظامی و انتظامی در نظام اسلامی است که باید بیش از پیش در تمام لایه‌های مختلف جامعه به خصوص نیرو‌های مسلح جاری باشد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با کمترین امکانات مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی ایستادگی کردند و در عملیات بیت‌المقدس با ۶ هزار نیرو توانستند بیش از ۱۹ هزار بعثی را اسیر کنند که عامل این موفقیت چیزی جز اراده‌های پولادین نبود، بنابراین در شرایط کنونی نیز نیرو‌های نظامی، انتطامی و امنیتی باید با همین رویکرد از آرامش حاکم در جامعه صیانت و مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.  

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی مقابله با توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و سایبری، شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های فساد و مواد مخدر و تامین امنیت زائران حرم حسینی در جریان پیاده‌روی اربعین را از مهمترین وظایف ناجا در شرایط کنونی عنوان کرد.  

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: مقابله با جرایم خشن به خصوص نزاع‌های فردی و دسته جمعی و شناسایی ارازل و اوباش از اولویت‌های اصلی این نیروی انقلابی است که در همین راستا امسال ۲۳ نفر از ارازل و اوباش در استان دستکیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.  

سرهنگ «حسن مفخمی» افزود: پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا اولویت ناجای استان در راستای رونق تولید داخلی است که در این راستا میزان کشفیات قاچاق کالا نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش یافته و میزان توقیف خودرو‌های قاچاقچیان کالا نیز در این مدت ۲۹ درصد رشد دارد.

وی تاکید کرد: توسعه فناوری، توانمندسازی، مدیریت هزینه، افزایش اثربخشی و اعتماد عمومی مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی استان مرکزی است و در برنامه نسل دوم پلیس هوشمند نیز جامعه محوری و افزایش مشارکت مردمی بر پایه آموزش و پژوهش در دستور کار قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار