رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبرداد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از کاهش قیمت گوشت منجمد ویژه نذورات و مواکب اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 08 October 2019

امیرحسین نظری با بیان این مطلب اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی مصرف گوشت در استان برای تهیه نذورات و همچنین پخت غذای زائران در مواکب افزایش می‌یابد و در این زمینه تصمیم گرفتیم تا نیاز آن‌ها را به گوشت تامین کنیم.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و هم استانی‌هایی که قصد پخت نذری در این روزها را دارند و همچنین مواکبی که غذای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تهیه می‌کنند، گوشت منجمد به میزان کافی از سوی سازمان صمت خوزستان تهیه و در بازار عرضه خواهد شد تا موکب‌داران به سهولت بتوانند گوشت موردنیاز و به مقدار لازم را تهیه و استفاده کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای کاهش قیمت گوشت منجمد در بازار استان، مصرف کنندگان می‌توانند هر کیلوگرم گوشت منجمد را با قیمت 45 هزار تومان تهیه کنند.

نظری عنوان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد در بازار استان 45 تا 55 هزار تومان است که در ایام اربعین حسینی برای مصرف موکب‌داران این قیمت حدود 5 تا 10 هزار تومان در هر کیلوگرم ارزان‌تر خواهد بود تا این موکب‌داران بتوانند بدون دغدغه نسبت به پخت نذری اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار