یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه نخاله‌های ساختمانی شهر اهواز را تصرف کرده‌اند گفت: پیشتر این نخاله‌ها در مناطق حاشیه شهر بودند اما اکنون تمام شهر را بلعیده‌اند و هیچ نظارتی بر آنها نمی‌شود.
کد خبر: ۷۸۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 08 October 2019

سیدمحسن موسوی زاده در نود و دومین نشست علنی شورای شهر اهواز در سرسرای اجتماعات این شورا، همچنین با اشاره به اینکه فروش دام زنده در سطح این شهر زیبنده نیست افزود: دستگاه های متولی باید مکان مناسبی را برای فروش دام زنده در شهر مشخص کنند.

وی ادامه داد: شهر اهواز با کمبود فضای سبز روبه رو است و در برخی مناطق یا فضای سبزی وجود ندارد و یا بر اثر نبود مراقبت از بین رفته است.

وی حذف علایم هشدار دهنده در سطح شهر اهواز را ضعف معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز دانست و گفت: در برخی از خیابان های شهر اهواز هیچ خط کشی برای تردد عابر پیاده وجود ندارد.

موسوی زاده با انتقاد از آنچه که وجود معضلات شهری در اهواز بیان کرد افزود: آسفالت خیابان ها در شهر نامناسب است و با شروع بارش باران شرایط بدتر می شود.

 

لزوم خدمات رسانی به کوی مشعلی

وی درخصوص خدمات رسانی به ساکنان کوی مشعلی گفت: سرانجام پس از کشمکش ها محدوده میان شهرستان کارون و اهواز مشخص شده و باید شهرداری اهواز به وضعیت ساکنان کوی مشعلی رسیدگی کند.

این عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از وضعیت بد بازار جمعه اهواز خاطر نشان کرد: بازار جمعه اهواز محل مناسبی ندارد و همیشه در آن محل شاهد ترافیک هستیم.

وی همچنین از نیروی انتظامی خواستار مقابله با عرضه کنندگان قلیان در سطح پارک ها شد و گفت: عرضه قلیان در سطح شهر و پارک ها باید حذف شود تا خانواده ها امکان تفریح داشته باشند.

موسوی زاده درخصوص وضعیت اتوبوسرانی شهر اهواز نیز بیان کرد: اتوبوس های خراب پارک شده در توقفگاه سازمان اتوبوسرانی باید تعمیر و وارد ناوگان شود.

وی خواستار کار جهادی مسئولان شهرداری اهواز شد و افزود: انتظار می رود مسئولان و مدیران مناطق شهرداری برای رفع محرومیت کار جهادی را در پیش گیرند؛ اگر فردی مسئولیتی را قبول می کند باید با جان و دل در این راه تلاش کند.

این عضو شورای شهر اهواز ضمن پیشنهاد  ساخت دروازه قرآن در اهواز گفت:یکی از خواسته های اعضای شورای شهر اهواز ساخت دروازه قرآن از سمت منطقه عین۲ است.

وی در ادامه در خصوص پروژه های نیمه تمام شهر اهواز بیان کرد: زیر گذر پردیس، پل دغاغله، زردشت، پل ولایت و مسیر ارتباطی آن به کمربندی فرودگاه و روزگذر خیابان امام خمینی(ره) شرقی از جمله پروژه های نیمه تمام شهر هستند.

تفریغ بودجه سال ۹۶ عمران شهری و سازمان پارک ها و فضای سبز اهواز، و بررسی بودجه سال ۹۸ سازمان بهسازی و نوسازی اهواز از جمله دستورکارهای نود و دومین نشست علنی شورای شهر اهواز بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار