یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: بانک مرکزی علیرغم تمامی تحریم‌ها توانست بازار را به ثبات برساند و بنده آینده خوبی را در بازار ارز پیش بینی می‌کنم و شاهد ثبات نرخ ارز و کاهش آن خواهیم بود.
کد خبر: ۷۸۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ 08 October 2019

تابناک فارس به نقل از پارسینه:رحیم زارع نماینده آباده و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به عملکرد بانک مرکزی در تثبیت نرخ ارز اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی در مدیریت فعلی فعالیت‌های خوب و کار کارشناسی خوبی را انجام داده است و شاهد ثبات در بازار ارز هستیم. همچنین تورم جهشی و ابر تورم وجود ندارد که به دلیل عملکرد بانک مرکزی است.

او ادامه داد: مدیریت فعلی بانک مرکزی نهایت سعی و تلاشش را کرده است که در راستا حمایت از تولید و دور زدن تحریم‌ها به خوبی اقدام کند و تاکنون عملکرد بانک مرکزی بسیار مطلوب بوده است.

این نماینده مجلس، در خصوص چرایی تاثیر نداشتن تحریم‌ها و اتفاقات سیاسی در بازار ارز، تاکید کرد: برخی رانت‌هایی که وجود داشت حذف شود. همچنین وارداتی که به ارز نیاز نداشت و محدودیت‌هایی که بانک مرکزی برای خروج ارز گذاشت، محدودیت‌های خوبی بود که موجب ثبات در بازار ارز در شرایط تحریمی شد.

زارع به آینده بازار ارز اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی علیرغم تمامی تحریم‌ها توانست بازار را به ثبات برساند و بنده آینده خوبی را در بازار ارز پیش بینی می‌کنم و شاهد ثبات نرخ ارز و کاهش آن خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار