کد خبر: ۷۸۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 08 October 2019
قاچاقچی کفش در کهگیلویه و بویراحمد دو میلیارد و هشتصد و پنجاه و پنج میلیون ریال جریمه  شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلیویه و بویراحمد گفت : قاچاقچی کفش در شهرستان گچساران نزدیک به دو میلیارد و هشتصد و پنجاه و پنج میلیون ریال جریمه محکوم شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد ، صالحی اظهار داشت : ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان گچساران مقادیری کفش به ظن قاچاق از خودروی سواری پژو از مشارالیه اعلام جرم نموده که حسب گزارش مذکور و تحقیقات مقدماتی پیرامون کالای مکشوفه فاقد ادله و مدارک قانونی بوده است و گمرک استان در راستای ماده 47 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز پس از رسید کالا و ضبط ان کالاهای مکشوفه و ارزش ریالی و مراتب به این شعبه اعلام گردید و شعبه پس از ثبت پرونده و احضار متهم و اخد دفاعیات ، شعبه مربوطه اتهام وارده را محرز و مسلم دانست.
وی اضافه کرد : شعبه پس از بررسی و مستندات قانونی پرونده، متهم را به پرداخت دو میلیارد و هشتصدو پنجاه و پنج میلیون ریال جریمه محکوم کرد،وی بیان کرد علاوه بر جریمه صادر شده کفش قاچاق به نفع دولت ضبط شد.
صالحی گفت :در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی بیشترین عزم اداره کل تعزیرات حکومتی در جلوگیری از قاچاق است.
لازم به توضیح است ، اداره کل تعزیرات حکومتی مسول رسیدگی به پرونده های مربوط به قاچاق است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار