رئیس کل دادگستری استان فارس در سومین نشست شورای پیشگیری از تخریب و تصرف و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان برخورد قاطع با ساخت و ساز های غیرمجاز را مطالبه عمومی مردم از دستگاه قضایی خواند.
کد خبر: ۷۸۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 09 October 2019

تابناک فارس به نقل از برنا:حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در جمع مدیران و مسئولان سازمان ها و نهادهای مسئول در امر زمین گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز مطالبه عمومی و انتظار همگان در راستای مقابله با زمین خواری است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس کم کاری و اهمال هر مقام مسئولی در این راستا زیر نگاه تیز بین مردم قرار دارد بیان داشت: متأسفانه سهل انگاری های گذشته مارا وارث انبوهی از مشکلات در این حوزه کرده است و همه باید با حساسیت به وظایف قانونی خود عمل نمائیم .
وی با تأکید بر این که اگر جلوی این روند را نگیریم گناه و معصیت تبدیل شدن این مکان ها به مراکز فساد به گردن ماست گفت: مقابله با تصرفات و تغییر کاربری های غیرمجاز پیش بینی شده است و از نهادها و سازمان های متولی می خواهیم که پیش از گشوده شدن پرونده قضایی با پایبندی به قوانین و انجام تکالیف قانونی خود از ایجاد هزینه های مادی و معنوی برای مردم و نظام جلوگیری نمایند.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال بر اراده دستگاه قضایی بر مقابله و جلوگیری از هدر رفتن منابع ملی و بیت المال تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: هدف ما اصلاح رویکرد ها ، عمل به قانون و پیشرفت استان است و در این مسیر دادگستری استان فارس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: عملکرد امروز همه مسئولین قضاوت آیندگان را در پی خواهد داشت بنابراین به نحوی به وظایف قانونی خود عمل نمائیم که آیندگان بر درستی و صداقت عمل امروز ما صحه بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار