بهروز حصاری در همایش «پلیس، امنیت، اصناف» که در باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت، اظهار کرد: خانواده بزرگ اصناف با تحت پوشش قراردادن نزدیک به ۲۵ درصد از جمعیت شهری ارتباط بسیار مطلوبی با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و سایر ارگان های ناجا دارد.
کد خبر: ۷۸۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 09 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛  رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به وسعت پراکندگی واحدهای صنفی در استان البرز و محدودیت ارائه امکانات به این واحدها، ادامه داد: درصدد هستیم تا با اخذ مجوز از کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی، تفاهم نامه ای با بنیاد تعاون ناجا منعقد کنیم‌ تا در پی آن از خدمات خارج از ساعات اداری و شیفت استراحت پرسنل اداره اماکن در راستای شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه در استان اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: بر اساس ارزیابی ها بیشتر تخلفات در حوزه قاچاق کالا و عرضه کالاهای نامانوس با عرف جامعه در واحدهای صنفی فاقد پروانه صورت می گیرد.

حصاری عنوان کرد: با شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کار در سال رونق تولید به یقین کمک قابل توجه ای به توسعه تولید داخلی و عرضه بیشتر کالاهای تولید کشور می شود.

وی در پایان تاکید کرد: به دنبال قانونمند کردن واحدهای صنفی فاقد پروانه در استان البرز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار