فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز:
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری سارق مسلح منزل حین سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 13 October 2019

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود سارق مسلح به منزل یک شهروند در یکی ازمناطق شرق اهواز، ماموران کلانتری 24 بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

سرهنگ دالوند افزود: مأموران موفق شدند با حضور به موقع در محل حادثه و طی یک عملیات ضربتی، سارق مسلح را در حالی که با در دست داشتن سلاح جنگی و تهدید صاحب خانه، قصد سرقت اموال وی را کرده بود، متوقف و دستگیر کنند.

 وی در ادامه بیان کرد: پس از انجام اقدامات کار آگاهی و تحقیقات پلیسی به عمل آمده مشخص شد، این سارق مسلح قبلاً هم درقالب یک باند چهار نفره، سابقه سرقت مسلحانه منزل یک شهروند را در یکی از مناطق شهر اهواز داشته است که طی آن مقادیری طلاجات و وسایل منزل این شهروند را به سرقت می‌برند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در راستای انجام این عملیات پلیسی، یک سلاح و ۳۴ تیر جنگی از این سارق کشف شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در پایان ضمن اشاره تحویل متهم به مقامات قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، در راستای شناسایی و دستگیری اعضای دیگر این باند سرقت بیان کرد: نیروی انتظامی در تمامی ساعات شبانه روز برای تامین نظم و امنیت شهروندان همه تلاش خود را انجام می دهد و با تبهکاران و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار