مدیرعامل نیشکر هفت تپه:
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: همه کارگران برای جلوگیری از انحراف شرکت هفت تپه از مسیر پویایی و پیشرفت به حفظ آرامش در کارخانه کمک کنند.
کد خبر: ۷۸۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 12 October 2019

امید اسدبیگی در پیامی ویدیویی افزود: تلاش بسیار خوبی در زمینه اشتغال و رونق تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه صورت گرفته است.

وی گفت: امسال با تلاش کارگران حدود ۲ هزار و ۱۳۹ هکتار کشت نیشکر جدید در کارخانه انجام شد که امیدواریم سال آینده سطح زیرکشت به حدود ۹ هزار هکتار برسد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: امسال توانسته ایم حدود یکهزار و ۲۰۰ هکتار چغندر و در چند روز آینده حدود ۷۰۰ هکتار کلزار در این منطقه کشت کنیم که این موضوع می تواند تحول خوبی در زمینه اشتغال و اقتصاد باشد.

وی با اشاره به حواشی پیرامون نیشکر هفت تپه و اعتراضات کارگری اظهار داشت: دشمن می خواهد به هر روشی به ایران لطمه بزند که ما باید جلوی این اتفاقات را بگیریم و برای پیشرفت و ترقی کارخانه دست در دست هم دهیم و مجموعه را به مسیر درست هدایت کنیم.

اسدبیگی افزود: در چند روز گذشته اتفاقاتی افتاد که با مساعدت رییس قوه قضاییه و مسئولان استانی و شهرستانی توانستیم مجموعه را احیا کنیم و اجازه ندهیم از ریل خود خارج شود.

وی با بیان اینکه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ماهانه حدود ۱۸۰ میلیارد ریال حقوق پرداخت می کند، گفت: اجازه نمی دهیم این مجموعه با مشکل مواجه شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: کارگران صف خود را از افرادی که قصد برهم زدن اوضاع را دارند جدا کنند تا آرامش به مجموعه برگردد.

وی افزود: امیدواریم درآینده نزدیک بابهره برداری از چندین طرح مهم و اقتصادی در این شرکت شاهد اشتغالزایی دیگر جوانان جویای کار در این منطقه شویم و باز هم دشمنان اسلام و این کشور را مایوس کنیم.

کشت و صنعت هفت تپه قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل ۴۴ قانون اساسی اواخر سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.  

جمعیت کارکنان شاغل در این شرکت بزرگ تولید شکر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف پنج هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شده است.  

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با ۲۴ هزار هکتار وسعت اراضی و کارخانه، در ۱۵کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.  

شرکت نیشکر هفت تپه یکی از بزرگترین کارخانه های استان خوزستان و کشور است که نقش مهمی در تولید، اشتغال و کشاورزی منطقه دارد.  

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار