یک محموله ماده مخدر صنعتی از نوع "شیشه"در شهرستان حمیدیه در استان خوزستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۸۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 11 October 2019

دادستان شهرستان حمیدیه اظهار داشت: پس از اطلاع از حمل مواد مخدر توسط تعدادی قاچاقچی، دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی صادر شد که این نیروها طی یک درگیری مسلحانه موفق شدند بیش از  ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان کشف و ضبط  کنند.

علی بیرانوند افزود: در این درگیری مسلحانه که در محدوده شهرستان حمیدیه رخ داد تعدادی قاچاقچی دستگیر شدند که تحقیقات از آنها آغاز شد.

مردم نگران نباشند هیچ‌گونه مشکل امنیتی در حمیدیه وجود ندارد

دادستان حمیدیه افزود: درگیری‌ مسلحانه بین نیروهای پلیس و قاچاقچیان باعث نگرانی مردم شده بود به گونه ای که برخی تصور کردند عملیات انتحاری در این شهرستان رخ داده است.

وی اطمینان داد هیچ‌گونه عملیات انتحاری و یا درگیری دیگری در حمیدیه رخ نداده است و امنیت کامل در حمیدیه و راه‌های ارتباطی آن برقرار است.

وی گفت: تمامی تدابیر لازم برای زائران اربعین حسینی در مسیر حمیدیه به چذابه اتخاذ شده و زائران بدون دغدغه راهی عتبات عالیات شوند.

 بیرانوند اضافه کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی در شهرستان حمیدیه با قوت و با برنامه به طور شبانه روزی در منطقه حضور دارند و اجازه هیچ‌گونه اقدام را به دشمنان نخواهند داد به همین دلیل زائران و مردم نگرانی نداشته باشند و با آرامش به مراسم اربعین بپردازند.

شهرستان حمیدیه در ۲۵ کیلومتری غرب اهواز قرار دارد و زائران اربعین حسینی برای رسیدن به مرز چذابه می بایست از شهرستان حمیدیه عبور کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار