مرودشت_نماینده مردم مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در شورای اداری استان فارس با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: پروژه های گاز رسانی، ایجاد صنایع، اتصال جاده به بزرگراه و پروژه های توزیع برق از جمله مهمترین نیازهایی است که در شهرستان مرودشت دیده شده است.
کد خبر: ۷۸۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 10 October 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:محمدمهدی برومندی ظهر پنجشنبه در شورای اداری استان فارس با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: پروژه های گاز رسانی، ایجاد صنایع، اتصال جاده به بزرگراه و پروژه های توزیع برق از جمله مهمترین نیازهایی است که در شهرستان مرودشت دیده شده است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات مختلفی در شهرستان مرودشت در حوزه های مختلف وجود دارد و پس از این که این شهرستان به فرمانداری ویژه ارتقاء یافته امید است روند توسعه در این شهرستان افزایش یابد.

وی در خصوص افتتاح طرح های عمرانی در این شهرستان گفت: بیش از ٢٠ روستا در این شهرستان آماده بهره برداری از پروژه گازرسانی هستند و طرح گازرسانی به روستاهای مرودشت به عنوان آخرین روستاهای این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم مرودشت تاکید کرد: این شهرستان بیش از ۶۵ درصد شیر کارخانه تولید لبنیات را تهیه می کند و مقرر شده یک کارخانه فرآوری شیر در این منطقه ایجاد شود تا ارزش افزوده این طرح در مرودشت ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار