مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: این مرکز خیریه در ۶ ماه نخست امسال ۴۵۲ بیمار سرطانی جدید را زیرپوشش خدمات خود قرار داد.
کد خبر: ۷۸۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 16 October 2019

محمدرضا اسماعیل چگنی افزود: این بیماران پس از تشکیل پرونده و صدور کارت عضویت انجمن حمایت از بیماران سرطانی از خدمات مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع)  بهره مند شدند.

وی تعداد بیمارانی بهره مند از خدمات این مرکز خیریه را افزون بر چهار هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: پزشکان متخصص و فوق تخصص مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) در ۶ ماه نخست امسال ۱۴ هزار و ۴۰۰ ویزیت از بیماران زیرپوشش انجام دادند که هزینه این ویزیت ها یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال بود.

وی با بیان اینکه همه خدمات این مرکز به صورت رایگان به بیماران اراِِِِیه می شود، افزود: ۲۹۷ نفر در ۶ ماه نخست امسال از خدمات پرتودرمانی این مرکز بهره مند شدند که فرانشیز حق بیمار برای این اقدامات معادل ۲۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول افزود: سه هزار و ۶۰۰ نوبت تزریق شیمی درمانی نیز در این مدت انجام شده که هزینه این پرتودرمانی ها سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی اظهار داشت: ۳۰۰ جلسه خدمات تخصصی، مشاوره و روانشناسی برگزار و سه هزار و ۴۰۰ نامه معرفی برای خدمات تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاهی در این مرکز صادر شده است.

اسماعیل چگنی با اشاره به انجام ۲ هزار و ۷۰۰ خدمات اسکان و تغذیه در نیمه نخست امسال در این مرکز افزود: این مرکز همچنین یکهزار و ۲۰۰ سبد ارزاق معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بیماران نیازمند هدیه کرده که یارانه دارویی آنها افزون بر ۹۶۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: همه خدمات ارائه شده درمانی در این مرکز به صورت رایگان به بیماران اراِئه شده اند.

مرکز رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول به عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور و یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی جنوب غرب کشور است.

این مرکز درمانی در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در پنج طبقه و زیربنای ۶ هزارو ۵۰۰ مترمربع با ۴۸۰ میلیارد ریال کمک افراد خیر احداث و تجهیز شده و مردادماه سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است.

در این مرکز خیریه درمانی بیش از چهار هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان( اغلب از شهرهای شمال خوزستان و نیز استان های ایلام و لرستان) تحت پوشش خدمات درمانی رایگان قرار دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار