مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از انبار نفت شهید رجایی بندرعباس به روند افزایش عملیات تأمین و توزیع سوخت در این منطقه اشاره کرد و ضمن ابراز رضایت از عملکرد منطقه، گفت: این منطقه موقعیت ویژه‌ای در رسید و ارسال فرآورده‌های نفتی کشور دارد.
کد خبر: ۷۸۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 12 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ بنابراعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، امیر وکیل‌زاده پس از بازدید میدانی از انبار نفت شهید رجایی، در جمع کارکنان عملیاتی این انبار حضور یافت و در نشستی صمیمی، ضمن گوش سپردن به پیشنهادهایی از سوی کارکنان برای بهبود و تسریع در روند خروج فرآورده از انبارنفت، تصمیماتی اتخاذ و دستورات لازم را به مسئولان مربوط صادر کرد.

وکیل زاده با اشاره به فعالیت‌های گسترده و حجم بالای عملیات در هرمزگان و موقعیت استراتژیک این منطقه، هدف از این بازدید را تجلیل و قدردانی از تلاش و زحمات مسئولان و کارکنان این منطقه و همچنین بررسی روند دریافت فرآورده و عملیات ذخیره سازی و توزیع آن عنوان کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: با افزایش ظرفیت در شرکت پالایش نفت بندرعباس و افتتاح فازهای متعدد بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس آنچه بیش از پیش اهمیت یافته، تلاش شما کارکنان پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان است که در حال حاضر دریافت و توزیع حدود ۶۳ درصد از فرآورده‌های نفتی به اقصی نقاط کشور را بر عهده دارید.

وکیل زاده ادامه داد: همه مسئولان و کارکنان ستاد تهران و در صورت لزوم با بسیج امکانات سایر مناطق کشور، شرایط فنی مهندسی و عملیاتی مساعد و مناسبی را فراهم می‌کنیم تا با کمترین تأخیر و دغدغه این مسئولیت بزرگ به انجام برسد.

در این سفر که سید مهدی سیدی شاندیز رئیس اداره پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق سوخت ستاد نیز حضور داشت در سخنان کوتاهی بر عزم جدی شرکت و وزارت نفت در کنترل مجاری عرضه سوخت تاکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان نیز با ایراد سخنانی با تشکر از توجه و اهمیتی که مدیر عامل و مسئولان به انبار نفت شهید رجایی دارند، گفت: روند افزایش عملیات تأمین و توزیع فرآورده در این انبار نفت بدون صرف هزینه‌های هنگفتی که بسیاری از پروژه‌ها در این زمینه مصرف می‌کنند نشان می‌دهد که آنچه توانسته این اقدام بزرگ را رقم بزند چیزی جز همت و غیرت کارکنان منطقه هرمزگان نبوده است.

عبدالله احمدی کمرپشتی افزود: حمایت‌های مدیرعامل و همراهی همه مدیران ستادی موجب شده امروز پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد و در زمینهٔ توزیع فرآورده مسئولیت و رسالت سنگینی را به دوش بکشد.

گفتنی است، در ابتدای این سفر مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در جلسه‌ای با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه که در گمرک شهید رجایی بندرعباس برگزار شد، شرکت کرد و پس از آن با بازدید سرزده از انبار نفت شهید رجایی بندرعباس از نزدیک روند عملیات تخلیه و بارگیری و صدور و ارسال فرآورده های نفتی را بررسی کرد.

وکیل زاده همچنین از تاسیسات بارگیری فرآورده توسط مخزن دار در محوطه ریلی انبار نفت بازدید و از نزدیک روند توسعه خطوط ریلی را بررسی کرد.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار