از سوی شرکت ملی‌حفاری ایران انجام شد
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از انتقال بیش از 40 دستگاه کانکس و انواع خودروهای سبک و سنگین به موقعیت پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 14 October 2019

سید عبدالله موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: این تجهیزات با هدف تامین نیازهای زائران از سوی این شرکت سازماندهی شده و در اختیار ستاد اربعین حسینی صنعت نفت خوزستان قرار گرفته است.

وی افزود: این تجهیزات که از سوی مدیریت خدمات و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شرکت به منطقه ارسال شده، شامل 20 دستگاه کانکس خوابگاهی، بهداشتی و آشپزخانه به همراه همه ملزومات و متعلقات لازم است.

موسوی عنوان کرد: بنا بر اعلام نیاز ستاد اربعین حسینی استان خوزستان و با هماهنگی ستاد اربعین صنعت نفت، این کانکس‌های خوابگاهی و بهداشتی برای اسکان ماموران پلیس راهور، نیروهای انتظامی و حراستی، موکب صنعت نفت و همچنین ‌های پزشکی جهادی مستقر در موقعیت‌های مورد نظر تامین شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به اجتماع پرشور زائران برای عزیمت به کربلا در چند روز اخیر تعداد 13 دستگاه خودروی یخچال‌دار نیز برای حمل و توزیع یخ در مناطق مرزی شلمچه و پنج دستگاه کامیون اتاق‌دار برای حمل آب آشامیدنی به آن سوی مرز از سوی این شرکت تامین و فرستاده شده است.

وی افزود: تخصیص دو دستگاه خودروی سبک، تعدادی تریلر و جرثقیل و خودروهای ویژه برای حمل کانکس‌ها و امکانات برای برپایی مواکب و اعزام نیروی تخصصی در این زمینه، تهیه دو هزار قوطی غذای کنسرو شده و اعزام گروه‌های فرهنگی و رسانه‌ای بخش دیگری از اقدامات این شرکت در راستای تامین نیازهای مورد درخواست ستاد اربعین حسینی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار