رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از استقرار تیم مبارزه با مواد مخدر در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: دو تیم سپکا به صورت شبانه‌روزی خودروها را در این دو پایانه پایش می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 14 October 2019

سرهنگ یدالله امیری اظهار کرد: در راستای پیشگیری از خروج مواد مخدر از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه دیگر کارکنان اعزامی از استان‌های معین، در این پایانه‌ها مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه دو تیم سپکا، از ابتدای ایام اربعین تاکنون به صورت شبانه‌روزی در حال چهره‌زنی و پیشگیری از خروج مواد مخدر هستند.

امیری با اشاره به اینکه تاکنون هیچ موردی در خصوص خروج مواد مخدر از مرز شلمچه و چذابه به کشور عراق گزارش نشده است، گفت: از شهروندان تقاضا داریم با خادمان خود در نیروی انتظامی تعامل و همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با بیان اینکه افرادی که قصد سفر کربلا از مرز شلمچه و چذابه دارند از جاسازی مواد مخدر به هر روشی پرهیز کنند، عنوان کرد: ماموران انتظامی برای حفظ عزت و شان شهروندان ایرانی و جلوگیری از دستگیری آنان در کشور عراق در ایام اربعین، تمام توان خود را برای پیشگیری از این امر به کار بسته‌اند.

وی با بیان اینکه در صورتی که از فردی مواد مخدر کشف شود ضمن جلوگیری از سفر، گذرنامه وی نیز توقیف میشود، اظهار کرد: اگر پلیس کشور عراق از شخصی مواد مخدر کشف کند، علاوه بر رفتار سختگیرانه، مجازات‌های سنگینی برای آنان در نظر می‌گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار