دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: بهسازی کوی مدرس(خروسیه) نیاز به تعمیرات اساسی دارد، از این رو فرصت داده شده به ادارات خدماتی شهرستان اهواز برای برطرف کردن نقص‌ها و مشکلات موجود، یک هفته دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۷۸۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 13 October 2019

عباس حسینی پویا افزود: چهارشنبه هفته گذشته مجدد بازدید میدانی از این کوی صورت گرفت و عملیات تعمیر و بهسازی خیابان ها بررسی شد.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی کابل های زیرزمینی مخابرات در چند نقطه و همچنین ریزش دیواره کانال دفع فاضلاب، تصمیم بر آن شد که عملیات بهسازی با دقت بیشتری صورت بگیرد تا ضمن تعمیر اساسی، از هدر رفت بیت المال نیز جلوگیری شود.

حسینی پویا با بیان اینکه تعجیل در اتمام کار با وجود مشکلات زیربنایی موجود به صلاح نبود، گفت: دادستانی اهواز به صورت ویژه موضوع را پیگیری می کند و مردم کوی مدرس اهواز هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.
حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری خوزستان چندی پیش با دستور ویژه ای عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز را مسئول رسیدگی به مساله آب و فاضلاب کوی مدرس (خروسیه) کلانشهر اهواز کرد.

بررسی مشکل آب آشامیدنی، جاری بودن فاضلاب در خیابان ها، رها شدن خیابان های لوله گذاری شده بدون آسفالت از عمده مسایلی است که از سوی مردم مطرح شده بود که به گفته آنان این مسایل، مشکلات بهداشتی و آسیب به وسایل نقلیه را در پی داشته است.

با توجه به گزارش های رسیده مردمی به رییس کل دادگستری خوزستان، در دستور ویژه ای ، دادستانی اهواز مامور ورود به موضوع و رسیدگی به آن شد.

ساکنان کوی مدرس اهواز بارها از وضعیت ناهنجار فاضلاب ، قطعی آب و مسایل بهداشتی که سلامت آنان را به خطر انداخته است انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این مشکلات پیش از شروع بارندگی های پاییزی شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار