رئیس پلیس راه خوزستان گفت: خواب آلودگی بیشترین عامل سوانح جاده ای در جاده های مرزی خوزستان است که انتظار می رود زائران در مسیرهای بازگشت دقت بیشتری داشته و نکات ایمنی را رعایت کنند.
کد خبر: ۷۸۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 14 October 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی در پایانه مرزی چذابه با اشاره به آخرین اقدامات برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در جاده های منتهی به مرزهای استان اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته و طرح های ترافیکی اعمال شده در جاده های مرزی استان، شاهد تردد روان خودروها و کاهش ازدحام زائران هستیم.

وی افزود: حجم تردد خودروها در روز جمعه نسبت به روز گذشته کاهش یافته و رفته رفته موج بازگشت زائران را شاهد هستیم که تمهیدات لازم به منظور کنترل ترافیک و برقراری نظم و امنیت زائران اندیشیده شده است.  

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین نیز تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد و تاکنون مشکل خاصی در جاده های استان مشاهده نشده است.

وی اظهار داشت: انتظار می رود زائران در مسیر بازگشت نکات ایمنی را رعایت کنند چراکه بیشتر حوادث رانندگی ناشی از خستگی رانندگان بوده است.

سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد : روز جمعه در جاده خرمشهر به سربندر برخورد ۲ دستگاه خودرو منجر به کشته و مصدوم شدن پنج نفر از شهروندان شد که علت اصلی آن خستگی و خواب آلودگی بود.

وی اظهار داشت : رانندگان می‌توانند باتوجه به استراحتگاه های بین راهی و موکب ها زمان خستگی از رانندگی خودداری کرده تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار