صبح با خبر
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تلاش دارد در یک بسته خبری صبحگاهی برخی خبرهای مهم را برای مخاطبان به صورت خلاصه و مفید منتشر کند. در این بسته خبری به مواردی از جمله ، انتصاب حاشیه ساز در بهزیستی! ، سوگ نامه ای برای درختان جاده سیسخت، تخلف شهرداری گچساران و همکاری شهرداری یاسوج و برخی خبرهای دیگر پرداخته خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲ 13 October 2019

بی شک گستردگی رسانه ها در کهگیلویه و بویراحمد و کمبود وقت برای رصد دقیق اخبار یکی از دغدغه های همیشگی مخاطبان بوده است. هر چند بسیاری از رسانه های استان سعی کرده اند با انتشار اخبار خود در فضای مجازی ، مخاطبان را از اخبار روز آگاه کنند اما وجود همه نوع خبر که گاها بدون منبع هستند ، باعث ایجاد نوعی بی اعتمادی به برخی خبرها می شود.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تلاش دارد در یک بسته خبری صبحگاهی برخی خبرهای مهم را برای مخاطبان به صورت خلاصه و مفید منتشر کند. در این بسته خبری به مواردی از جمله ، انتصاب حاشیه ساز در بهزیستی! ، سوگ نامه ای برای درختان جاده سیسخت، تخلف شهرداری گچساران و همکاری شهرداری یاسوج و برخی خبرهای دیگر پرداخته خواهد شد.

انتصاب حاشیه ساز در بهزیستی!

آیت‌الله افشار مهر سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ ریاست اداره نیروی انسانی و پشتیبانی بهزیستی استان را به دست یکی از همکاران خود داد که وقتی رونوشت این حکم به سازمان بهزیستی کشور رسید با ارسال نامه‌ای با آن مخالفت کردند.
بر اساس نامه ی تاریخ 14 / 07 / 98 که در فضای مجازی هم منتشر شده است ، «غلامرضا رضایی فر» مدیرکل نیروی انسانی و پشتیبانی به آیت الله افشار مهر گفته است؛ فردی را که به عنوان سرپرست اداه نیروی انسانی و پشتیبانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرده اید ، دارای پرونده مفتوح در هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان است.  لذا تا تعیین تکلیف نهایی از سوی هیأت مذکور انتصاب وی میسور نمی‌باشد.
60 میلیون پول ناهار همایش شورای شهر!
چندی قبل جلسه پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی مردم با شورای شهر سی‌سخت در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد و در قسمتی از این برنامه یکی از اعضای شورای شهر در حضور جمعی از معتمدین حاضر در مسجد گفت: شهرداری سیسخت در دوره شورای قبل اقدام به برگزاری همایشی تحت عنوان همایش توسعه شهر سی‌سخت کرد که هیچ خروجی برای شهرداری نداشت. او گفت: هزینه زیادی را متحمل بر شهرداری کرد و طبق اسنادی که موجود است تنها ناهار این همایش 60 میلیون تومان شد که در این اوضاع بد به  شهرداری تحمیل شد.
این عضور شورا گفت: در خصوص تامین بودجه همایش توسعه شهر سیسخت در سال 95 اعتبار این همایش از محل مبلغ اعتبارات 2 میلیارد تومانی یود که شهرداری برای توسعه طرح های خود از سازمان شهرداری‌ها گرفته بودکه متاسفانه هیچ گونه خروجی موثری برای شهر سی‌سخت و شهرداری در بر نداشت.
اظهارات محسنی واکنش رضا خلیلی عضو شورای اسلامی دوره چهارم شهر سیسخت را در پی داشت که گفت:کلیه قراردادهای همایش مدنظر موجود است که کل قرارداد آن همایش  با هزینه مجری و محل برگزاری آن مبلغ 52 میلیون و 900 هزار تومان بود.
خلیلی افزود: آن همایش چندین خروجی برای ما داشت که یکی از خروجی‌های مثبت همایش ارتباط مسوولان دعوت شده با شهردار سیسخت بود که همیشه به عنوان بازوانی برای شهرداری سیسخت بودند.
خلیلی در خصوص پرداختن به این گونه موارد و محکوم کردن شوراهای قبلی توسط عضو شورای کنونی گفت: پیشنهاد می‌شود که طی یک نشست اعضای دو دوره اخیر شورای اسلامی در یک جلسه مشترک تمام موارد گذشته را بررسی و شفاف سازی کنند تا کسی را برای تمام مشکلات قبلی مقصر نکنند./ فارس
سوگ نامه ای برای درختان جاده سیسخت
یکی از خوانندگان اخبار زیست محیطی در فضای مجازی پس از خواندن خبر مربوط به اظهارت فرماندار دنا در خصوص قطع گسترده درختان در محور سی‌سخت در سوگنامه‌ای برای جنگل‌های دنا این گونه آورده است با  سلام، توی یکی از خبرها  خوندم که فرماندار دنا گفته بیماری داره درختان زاگرس رو خشک میکنه، چرا به داد اونا نمی‌رسید و گیر دادین به قطع درختان جاده یاسوج- سی‌سخت؟؟!!! خیلی تعجب کردم، شبیه یه کودک دبستانی که بخواد خطای خودش رو موجه کنه!؟ به این آقای فرماندار باید گفت؛ عالی‌جناب، همونا هم که بیماری گرفتن، بخاطر ندونم کاری من و امثال شماست و سیاستمدارانی که فقط جلوی پای خودشون رو میبینن... حالا که طبیعت داره اینجور نابود میشه آیا دلیل موجهیه ک شما دست به قتل 1500 درخت بزنید؟! 
افسوس که فریاد سکوت درختان زاگرس بگوش هیچ گوش شنوایی نرسید، شبانه خیلی از درختان رو سر بریدن و ما دیدیم و سکوت کردیم؟! آقای فرماندار یکی از دلایل زلزله، رانش زمین، سیل، گرمای زمین و حتی می‌توان گفت تغییر فصل‌ها، و و و هزاران بلای خانمان سوز بخاطر قتل همین درختان است.
جنگلهای زاگرس در جهل ما مردم و مسؤولان بی‌مسؤولیت در حال انقراضه، سی‌سخت اگر زیباست بخاطر گونه‌های گیاهی و درختان در مسیر است به چه قیمتی حاضر به قطع این همه درخت می‌شوید؟؟؟.
تخلف شهرداری گچساران و همکاری شهرداری یاسوج
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه شهرداری دوگنبدان هیچ گونه همکاری برای استاندارد سازی آسانسورها در ساختمان های این شهر ندارد، گفت: صدور مجوز و یا تمدید پروانه برای ساخت و سازهای غیرمجاز و دارای آسانسورهای غیراستاندارد از سوی شهرداری ها خلاف قانون است.
بهمن رحمتی اظهار داشت: شهرداری یاسوج در این راستا پیشتاز در همکاری با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان است و گام های مثبت و امیدوارکننده ای در زمینه استاندارد سازی آسانسورهای شهر یاسوج برداشته شده است.
استان کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۰ هزار نفر دارای ۱۷ شهر و شهرداری است.
وی تصریح کرد: یکی از چالش های اساسی در ساخت و سازها حتی ساختمان های دولتی و دستگاه های اجرایی مربوط به نصب  آسانسورهای غیراستاندارد است که بالای ۹۰درصد انها در برخی شهرهای استان هم اینک غیراستاندارد است.
رحمتی با بیان اینکه هم اینک ۲۰۳ واحد تولیدی در سطح استان زیر پوشش استاندارد هستند، یادآور شد: ۱۳۸ مورد از این تعداد در زمینه صنایع ساختمانی است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
حالا دیگه آقای محسنی باید ده سال گذشته شهرداری رو با علم نافذش کند و کاو کنه تا یه چیزی پیدا بشه بیعرضگی خودشو توجیه کنه.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
تنها کسی که تو این شورا حرف حق را با جرات میزنه محسنی است. آخه چرا پول توسعه شهر را خرج همایش کنند.خودش تخلفه بزرگیه
کارمند شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
در جواب شهروند بگوییم که جناب محسنی خود هم میداند در حد شورای شهر نبود. آنقدر التماس کردند برای رای و توانمندان هم شرکت نکردند تا اینها بر مسند شورا نشستند. تو چه دانی شکلات چیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار