سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان خبر داد:
سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان از واگذاری 350 انشعاب آب شرب به مواکب در مسیر مرز شلمچه خبر داد و گفت: آبرسانی به مواکب مرز شلمچه به صورت شبانه‌روزی و با فشار مناسب در حال انجام است.
کد خبر: ۷۸۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 14 October 2019

عادل حرباوی اظهار کرد: در مرز شلمچه تاکنون 350 موکب به واسطه اتصال به شبکه توزیع آب شرب توسط آبفا روستایی خوزستان از آب شرب پایدار و سالم بهره‌مند شده‌اند و اکنون نیز کار خدمت‌رسانی به مواکب و زائران اربعین ادامه دارد.

جانشین ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا کشور در مرز شلمچه با بیان اینکه آبرسانی به مواکب مرز شلمچه به صورت شبانه‌روزی و با فشار مناسب در حال انجام است، گفت: آبرسانی به مواکب در مرز شلمچه از طریق ایستگاه پمپاژ شهدای شلمچه انجام می‌شود.

حرباوی عنوان کرد: علاوه بر آبرسانی از طریق ایستگاه پمپاژ شهدای شلمچه، تانکرهای سیار نیز به صورت مستمر آب مورد نیاز مخازن ذخیره آب مواکب را تامین می‌کنند.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع تامین آب شرب پایدار برای مواکب و زوار، اکیپ‌های تعمیرات نیز مستقر و در حالت آماده‌باش قرار دارند تا هرگونه شکستگی و یا اختلال در آبرسانی را برطرف کنند.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هرگونه مشکل در آبرسانی، دیزل ژنراتور و پمپ یدکی نیز در ایستگاه پمپاژ شهدای شلمچه تهیه و نصب شده است تا شاهد مشکلی در بحث آبرسانی نباشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار