کد خبر: ۷۸۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 14 October 2019
 
درخشش ورزشکاران گیلان در مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور

 

تابناک / رئیس هیات پرورش اندام ، بادی کلاسیک و فیزیک گیلان نتایج کسب شده توسط ورزشکاران این استان در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را رضایتبخش خواند.

دانیال خاتمی فر روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این مسابقات در زنجان  ورزشکاران استان گیلان با درخشش خود موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شدند.

وی افزود: در جریان این رقابت های مهم  با حضور ۴۶۶ ورزشکار از سراسر کشور در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک در سالن شش هزار نفری انقلاب زنجان ، ورزشکاران استان گیلان  چهار مدال نقره و سه مدال برنز کسب کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس ، در رشته پرورش اندام و در رده سنی جوانان ، سعید محمودی ورزشکار شایستئه گیلانی در وزن ۷۵- کیلوگرم پس از ورزشکارانی از البرز و فارس سوم شد و مدال برنز این رده را کسب کرد.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های رشته پرورش اندام رده سنی بزرگسالان ، عباس قاسمی دیگر ورزشکار شایسته استان گیلان با کسب مقام نایب قهرمانی  مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت.

رئیس هیات پرورش اندام ، بادی کلاسیک و فیزیک گیلان اضافه کرد: در رشته فیزیک کلاسیک نیز، مسعود پوررهنما از استان گیلان در دسته قدی ۱۸۰ سانتی متر پس از ورزشکاری از تهران عنوان دوم را کسب و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت های بخش فیزیک نیز ، در دسته قدی ۱۷۹ سانتی متر سیدمحمد پورکیایی از گیلان در مکان دوم  قرار گرفت و مدال نقره این مسابقات را تصاحب کرد ، در دسته قدی ۱۸۲ سانتیمتر سینا شریفی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این رقابت ها موفق به کسب مدال برنز شد و در دسته قدی ۱۸۲+ سانتیمتر حسین عرب تهی از گیلان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

خاتمی فر تصریح کرد: در این بخش و در رده تیمی نیز، تیم فیزیک گیلان با کسب ۴۱ امتیاز پس از تیم های قزوین و تهران روی سکوی سوم قرار گرفت تا در رده تیمی نیز، این استان صاحب عنوان شود.

وی اظهار کرد: همچنین در بخش ماسکولار فیزیک نیز، مهراد کامران ورزشکار شایسته استان گیلان در دسته قدی ۱۷۸+ سانتیمتر موفق شد پس از ورزشکاری از قزوین با  مدال نقره بر گردن روی سکوی دوم قرار گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار