کد خبر: ۷۸۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 14 October 2019

تابناک / رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش از محکومیت یک متخلف محیط زیست به سه سال حبس تعزیری از سوی دادگستری این شهرستان خبر داد.

 

عارف شادکام روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این فرد متخلف، ۵۰۰ متر مربع از اراضی حفاظت شده محیط زیست لیسار را تالش تصرف کرده بود و حکم بدوی محکومیت وی در دادگاه تجدید نظر تایید شد.

وی ادامه داد: روز گذشته مطابق حکم صادره، با تلاش ماموران محیط زیست منطقه حفاظت شده لیسار، به آزادسازی اراضی اقدام شد و اجرای حبس تعزیری نیز پیگیری می شود.

شادکام همکاری حوزه قضایی بخش کرگانرود تالش در برخورد قاطع با متصرفان طبیعت و تسریع در صدور احکام قضایی را برای کاهش تخلفات زیست محیطی، بسیار تاثیرگذار دانست.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت: منطقه حفاطت شده لیسار این شهرستان ۳۲ هزار هکتار مساحت دارد و این اداره در صیانت از محدوده های تحت حفاظت، مطابق قانون عمل می کند.

در ماه جاری با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست تالش، یک شکارچی غیرمجاز و یک برداشت کننده غیرمجاز شن و ماسه از ساحل دریا دستگیر و یک کارخانه آلاینده آسفالت تعطیل شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار