مدیرکل روابط عمومی استانداری به همراه تیم روابط عمومی استانداری، در جلسه ای با نایب رییس هیئت مدیره و روابط عمومی مرکز تفریحی _ تجاری خلیج فارس ، به بازدید از مرکز تفریحی، تجاری، فرهنگی و ادارى خلیج فارس پرداختند.
کد خبر: ۷۸۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ 14 October 2019

در این بازدید که به میزبانی روابط عمومی مركز برگزار گردید، مدیر روابط عمومی مرکز تفریحی، تجاری، فرهنگی خلیج فارس به ارائه توضیحاتی پیرامون ظرفیت ها و توانمندی های این مركز پرداخت.
همچنین مدیر کل روابط عمومی استانداری با ابراز خشنودی و رضایت از اقدامات اخیر هیات مدیره، و همچنین آماده شدن زیر ساخت های قابل توجه تفریحی در استان یزد گفت: با افزایش جمعیت و بزرگ تر شدن شهر باید ایجاد مکان های تفریحی متناسب در دستور کار قرار می گرفت که طی سالیان گذشته این مهم محقق نشده است و مجتمع خلیج فارس قدم های خوبی در این زمینه برداشته است.
علی صالحی با اشاره به اینکه باید گسترش اماکن تفریحی و رفاهی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: باید ایجاد اماکن تفریحی مانند پارک و شهربازی مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذارانی که قصد احداث مجتمع تفریحی و سرگرمی دارند ، اظهار داشت: مسئولان باید در جهت پیشرفت شهرستان با سرمایه گذاران همکاری خوبی داشته است.
صالحی در انتها با تشکر از روابط عمومی مرکز تفریحی، تجاری، فرهنگی خلیج فارس عملکرد اسحاقی را در طی سال های اخیر بسیار مثبت ارزیابی کرد.
در ادامه مدیر روابط عمومی مركز خلیج فارس با اشاره به اینکه مركز تفريحى_تجارى خلیج فارس یزد در زمینی به مساحت تقریبی 10هزارمتر با زیربنای 80 هزار متر مربع که با احتساب واحدهای اداری در 12 طبقه احداث شده است افزود: بورس طلا و جواهر، کافه گالری، فعالیت در زمینه گردشگری و توریسم، ایجاد غرفه های تخصصی صنایع دستی و هنرهای مستظرفه، شهربازی مسقف، روف گاردن، سینمای مدرن و سالن تئاتر، فود کورت، سالن بولینگ و فروشگاه هایپر استار از جمله بخش های این مركز هستند که برخی از آنها افتتاح شده و برخی دیگر در دست افتتاح است.
عليرضا اسحاقی خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا بتوانیم در بهمن ماه سال جاری میزبان جشنواره فیلم فجر در سینماهای این مرکز باشیم.
همچنین در ادامه آقاى اویسی سرمایه گذار و عضو هيئت رئیسه مرکز تفریحی، تجاری، فرهنگی خلیج فارس توضیحاتی را در زمینه های مربوطه ارائه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار