رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
با اشاره به اینکه ناجا در کربلای معلی نیز خدمات به زائران ارائه می‌دهد و این خدمت را به عنوان یک معامله پرسود برای خود می‌دانیم، عنوان کرد: ناجا تا زمانی که زائران را به مقصد نرسانده‌اند، از وظایف خود در اربعین سال جاری دست نخواهند کشید.
کد خبر: ۷۸۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴ 15 October 2019

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: گزارش‌های مرزها به صورت مرتب از سوی عوامل دریافت می‌شود و بازرسانی نیز برای پوشش این امر به مرزهای ۶ گانه کشور که درگیر امر اربعین هستند، اعزام شده‌اند.

به گزارش"تابناک" وی با تجلیل از تلاش‌های خادمان زائران و نیروهای انتظامی در مرزها، اظهار کرد: ناجا از روز نخست با ایجاد قرارگاه مرکزی اربعین وارد عرصه شده است و تا بازگشت آخرین نفر از زائران به کشور خالصانه و بدون منت خدمت‌گذاری خواهند کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه علاوه بر خدمات امنیتی و انتظامی و کنترل مرزها، با ایجاد مواکب در مرزهای غربی و شرق کشور و کربلا نسبت به  خدمت به زائران اقدام کرده ایم، تصریح کرد: تمامی فرماندهان استان‌هایی که درگیر امر اربعین هستند، تمام توان خود را به میدان آورده‌اند تا به زائران خدمت کنند.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه ناجا در کربلای معلی نیز به زائران خدمات ارائه می‌دهد و ما این خدمت را به عنوان یک معامله پرسود برای خود می‌دانیم، یادآور شد: ناجا تا زمانی که زائران را به مقصد نرسانده اند، از وظایف خود در اربعین سال جاری دست نخواهند کشید.

وی درباره اتفاقات اخیر در عراق یادآور شد: رخدادهای اخیر کشور عراق یک توطئه انگلیسی - آمریکایی - سعودی بود که دولت عراق به شایستگی توانست آن را کنترل کرده و در اراده میلیونی ملت مسلمان تأثیر نگذاشته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه درس امروز خطاب به علما، گفت: امروز صبح در جلسه درس رهبری، ایشان فرمودند که مغناطیس ابا عبدالله(ع) اینجا را هم فرا گرفته و وی درس را تعطیل کردند.

وی با تأکید بر این موضوع که ملت ایران نشان داده است آنجا که پای دشمن و اجنبی به میان آید، آنجا بیشتر حضور پیدا می‌کنند، بیان کرد: دشمن در آستانه اربعین دست به حماقتی زد و مردم را تحریک کرد که نتیجه آن سیل زائران به سوی حرم اباعبدالله بود.

رئیس عقیدتی ناجا تأکید کرد: همایش اربعین بدون استفاده از ساز و برگ نظامی مظهر یک اقتدار اسلامی جهانی است، دولت و مردم عراق به آمریکایی‌ها و توابع آنها در منطقه اجازه نخواهند داد تا کشورشان را دچار ناامنی کنند و این موضوع در ساعات اولیه جمع شد اما تأثیر خود را برای فراخوان اباعبدالله داشت و از این جهت خداوند متعال را شکر گزاریم که دشمنان ما را از حُمقا قرار داد.

همچنین حجت الاسلام ادیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش‌های مرزها به صورت مرتب از سوی عوامل دریافت می‌شود  بازرسانی نیز برای پوشش این امر به مرزهای شش گانه کشور که درگیر امر اربعین هستند، اعزام شده‌اند.

وی با تجلیل از تلاش‌ها خادمان زائران و نیروهای انتظامی در مرزها، ادامه داد: ناجا از روز نخست با ایجاد قرارگاه مرکزی اربعین از روز نخست وارد میدان شده است و تا بازگشت آخرین نفر از زائران  به کشور خالصانه و بدون منت خدمتگزاری خواهند کرد.

رئیس عقیدتی-سیاسی ناجا با بیان اینکه علاوه بر خدمات امنیتی و انتظامی و کنترل مرزها، با ایجاد مواکب در مرزهای غربی و شرق کشور و کربلا نسبت به  خدمت به زائران اقدام کرده است، تصریح کرد: همه فرماندهان استان‌هایی که درگیر امر اربعین هستند، تمام توان خود را به میدان آورده‌اند تا به زائران خدمت کنند.

ادیانی تأکید کرد: پس از اینکه امکانات عراق کفایت حجم جمعیت را نداد، پیگیری شد و از طریق فرماندهی ناجا تعداد 160 دستگاه اتوبوس به عراق اعزام شد تا در امر انتقال زائران اقدامات لازم را صورت دهند.

وی با اشاره به اینکه ناجا در کربلای معلی نیز خدمات به زائران ارائه می‌دهد و این خدمت را به عنوان یک معامله پرسود برای خود می‌دانیم، عنوان کرد: ناجا تا زمانی که زائران را به مقصد نرسانده‌اند، از وظایف خود در اربعین سال جاری دست نخواهند کشید.

رئیس عقیدتی-سیاسی ناجا با اشاره به اتفاقات اخیر در عراق، یادآور شد: رخدادهای اخیر کشور عراق یک توطعه انگلیسی-آمریکایی-سعودی بود که دولت عراق به شایستگی توانست آن را کنترل کرده و در اراده میلیونی ملت مسلمان تأثیر نگذاشته است.

ادیانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه درس امروز خطاب به علما، گفت: امروز صبح در جلسه درس رهبری، ایشان فرمودند که مغناطیس ابا عبدالله(ع) اینجا را هم فرا گرفته و ایشان درس را تعطیل کردند.

وی با تأکید بر این موضوع که ملت ایران نشان داده آنجا که پای دشمن و اجنبی به میان آید، آنجا بیشتر حضور پیدا می‌کنند، بیان کرد: دشمن در آستانه اربعین دست به حماقتی زد و مردم را تحریک کرد که نتیجه آن سیل زائران به سوی حرم اباعبدالله بود.

رئیس عقیدتی-سیاسی ناجا تأکید کرد: اگر همه دستگاه‌های رسانه‌ای در اختیار کشورهای مسلمان به کار گرفته می‌شد، شاید نمی‌توانست مانند این حماقت دشمن، اینگونه جمعیت را تهییج و تحریک کنند و به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان با این اقدام خبیثانه خود یک تفسیری از «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» کردند.

ادیانی خاطرنشان کرد: همایش اربعین بدون استفاده از ساز و برگ نظامی مظهر یک اقتدار اسلامی جهانی است، دولت و مردم عراق به آمریکایی‌ها و اذناب آنها در منطقه اجازه نخواهند داد تا کشورشان را دچار ناامنی کنند و این موضوع در ساعات اولیه جمع شد، اما تأثیر خود را برای فراخوان اباعبدالله داشت و از این جهت خداوند متعال را شکر گذاریم که دشمنان ما را از حُمقا قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار