سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که تمام فشارهای بیرونی و فضای مجازی نسبت به تیمش ناعادلانه است، گفت: کسانی از ما ایراد می‌گیرند که من با وجود این همه سابقه در فوتبال، آن‌ها را نمی‌شناسم و نمی‌دانم این افراد چگونه در مورد فوتبال قضاوت می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 16 October 2019

عبدالمجید باقری‌نیا درباره شرایط استقلال خوزستان، اظهارکرد: بیش از 40 سال است که در فوتبال فعالیت می‌کنم ولی تاکنون اینقدر بد نیاورده بودم. هشت بازی در لیگ یک را پشت سر گذاشته‌ایم ولی در هیچ کدام از این دیدارها نشده است که آن تیم مدنظر را به زمین بفرستیم. همیشه مسایل و مشکلاتی برای‌مان پیش آمده است. در بازی چند روز پیش نیز چند بازیکن‌مان را از دست دادیم و نشد با تیم کامل‌مان رو در روی حریف ظاهر شویم. مصدومیت‌ها، ما را ویران کرده‌اند.

وی با بیان این که سال‌های زیادی در فوتبال کار کرده‌ام و به دنبال جاه‌طلبی نیستم، گفت: من باشگاه استقلال خوزستان را با وجود تمام مشکلاتی که دارد، دوست دارم و حاضرم هر کاری برای این باشگاه انجام دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تیم فوق‌العاده‌ای داریم. یک تیم جوان، آینده‌دار و کاملا بومی. سال‌های زیادی است که می‌گوییم چرا تیم‌های خوزستانی با ترکیب بومی در مسابقات حاضر نمی‌شوند ولی من در استقلال خوزستان این کار را انجام داد و امسال تیم را بومی بستم. اگر من این کار را انجام ندهم و حق بازیکنان خوزستانی را نگیرم چه کسی قرار است این کار را انجام دهد؟

وی با اشاره به انتقادهای صورت گرفته نسبت به این تیم، ادامه داد: تمام فشارهای بیرونی و فضای مجازی، ناعادلانه هستند. کسانی از ما ایراد می‌گیرند که من با وجود این همه سابقه در فوتبال، آن‌ها را نمی‌شناسم و نمی‌دانم این افراد چگونه در مورد فوتبال قضاوت می‌کنند.

باقری‌نیا عنوان کرد: استقلال خوزستان یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک است و قطعا به عنوان یک مدعی خود را معرفی می‌کند. با تمام تیم‌هایی که تاکنون بازی کرده‌ایم، هیچ کدام در سطح استقلال خوزستان نبوده‌اند. استقلال خوزستان، تیمی برای سال‌های آینده است. هر فاکتوری را که بخواهید در تیم ما لحاظ شده است و تنها چیزی که می‌خواهیم کمی آرامش و زمان است. دو بازی آینده، شروع استقلال خوزستان است. استقلال خوزستان سر پای خود خواهد ایستاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هیچ روزی نیست که خبری از کمیته استیناف و تعیین وضعیت بازیکنان بیرون بیاید و خبری از باشگاه استقلال خوزستان نباشد. با این شرایط، آیا کسی هست که بگوید شما چطور با این مشکلات کنار می‌آیید؟ امیدوارم همه به استقلال خوزستان کمک کنند زیرا این تیم سهمیه خوزستان است و باید به زندگی خود ادامه دهد و به همان روزهایی که با قهرمانی‌اش شور و شوق را به استان آورد، برگردد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار